idaenglund

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Ida Englund - 20 december 2011 22:57

Haha berättar om unga entreprenörer i morgon istället :P för orkar inte nu , för jag ska sova snart :D hhaha en i vår grupp har iallafall lagt ut massor av bilder från övernattningen ... haha <3 här kommer lite bilder :D lr lite lite :P det kommer många bilder nu :D haha <3 mobba inte :)

dom flesta tog jag :P Men nu ska jag sova god natt :D <3

   Edwin och jag :D

   Mattias -.-  jag och edwin    David och jag :)   När vi åt pizza lr kebab :) man fick en varsin pizza/kebab/nåt annat

   VARFÖR FÅR JAG RÖDA ÖGON ?! åå :'(   Gottigotti

   Emma L , david och sanna      Dom var helt inne i tävlingen :)   Haha :)  Charader lr vad det heter :D

    jag som tog   jag som tog och fick ändå ett fuck you finger tillbaks :/ från marta   emma david     josse :D som jag tog ..   sanna och emma L som jag tog   sanna som jag tog :D

   Missbildad färg....   Sanna och emma L som jag tog :D emma L och sanna :D som jag tog :D och sen tog jag massor mera bilder (med davids kamera)  

Av Ida Englund - 20 december 2011 21:17

Asså jag måste ju lämna tillbaks datan på torsdag :( så jag kommer inte ha data på fredag :/ och jag kommer inte blogga så mycket heller.......... haha och jag verkar ha magkatarr oxå :/ fan ! så jag ska prova och äta tabletter så får vi se hur det blir sen :/ Idag var en super rolig dag , jag kommer lägga ut bilder sen :)  Jag var och åt med madde , erika , shiwa, arina , destiny , sanna , emma , erik , noa och jag såklart , vi åt på cornetto bar , lr inte alla men några  men efter det shoppade vi lite , och nu har jag en ROSA tröja till :D den ska jag såklart ha på mig i morgon :D aja efter det så stack madde och erik och noa , sen träffade jag max , och sen stack vi till expresso house (stavning) och fikade lite där ,sen när vi går ut så skejtar max och matte och nån annan där :D haha <3  sen så stack typ alla , så jag och sanna stack till henne och hon åt och efter det åt jag :) Men nu ska jag dra hejdå<3hade även unga entreprenör saken idag ! :D och det blev väldigt lyckat :D haha berättar mer senare <3   

Av Ida Englund - 20 december 2011 06:58

1. Ny mobil

2. Högtalare

3. En väckar klocka !

4. platttång

5. lock tång :)

6.Present kort på något :)

7. Smycken

8.Kläder

9. Typ vad som helst , för jag blir nöjd med vad jag än får :)

Av Ida Englund - 20 december 2011 06:55

Nu sitter jag här i sängen och väntar på emma ... hur fan kan jag gå upp så här tidigt ! när jag börjar 9 -.- haha men aja , Jag måste nog gå och fixa mig innan hon kommer , hoppas hon messar mig snart , så jag vet när hon kommer....hej då :D jag bloggar senare, fick nyss ett mess att hon skulle sätta sig i bilen nu ! åå jag som kunde sovit 10 min till då :( aja hej då <3jag och bella   


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards