idaenglund

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Ida Englund - 21 december 2011 23:41

Fan jag har glömt att jag måste lämna in datan i morgon :O hur fan ska jag klara mig :O !!! ÅÅÅÅÅÅÅ :( aja jag får väl fan försöka iallafall :/ här kommer bilder från i tisdags , lägger ut flera sen när jag har dom :) kommer inte blogga så mycket i morgon hejdå<3    

Av Ida Englund - 21 december 2011 23:07

Nej ett är för detta som vart idag : jag kunde inte vara med max :( jag blev dissad (inte av max och matte) jag blev nästan mulad :) jag fick snö innan för tröjan ... Jag fick bär på benet .... Jag fick emma och robin på mig när robin försökte putta ner mig för en backe ... Filip kom inte ut :( jag slösade mycket pengar idag ( delade även med erik  , på pommac och kladdkaka , och köpte på maistro) Jag var ledsen idag , och började gråta :( Jag rev upp mitt sår/ärr från i somras :/ Jag höll på att inte hitta klänningen , Jag är trött ....


Yäy är för :  Jag fick chessecake , och kladdkaka och pommac idag :) Noa kunde vara :) Jag träffade filip och snackade med han :) Jag och noa träffade emma och sanna , så vi var med dom :) dett var god mat på maistro och fick en fucking julklapp av emma :D  robin var med :) jag mulade robin så han fick snö i munnen :D Jag kastade bär på robin och noa och robin fick den i ögat :) Jag fick gå på toa hos sanna :P Jag träffade emma L och zemilia (stavning) jadu detta förklarade nog rätt så mycket av min dag ! :D haha har även gått exakt 15088 steg (har även haft den i jackan och då räknar den ju inte steg) :D haha har stegräknare på mobilen , jag har liv istället för att räkna mina steg själv :D Haha <3 aja men just nu sitter jag i fucking flätor och ser rolig ut :D  haha och har testat sminket oxå :P Älskar max så sjukt mycket !

juste jag fick en ansikt mask av emma (melon) och ett par ör hängen som jag ska ha i morgon :) Kommer ta bilder på min outfit i morgon oxå <3 börjar 10 45 :* men nu ska jag dra är även jätte glad över en sak !! :D haha <3 hej då<3  sanna och joel :)

Av Ida Englund - 21 december 2011 14:26

Alla mina lätar och allt försvann ! så nu har jag bara 100 låtar :( dom ända som inte försvann är gamla och dåliga :( och jag hade mer än 300 LÅTAR ! :( och även så gillade jag lite saker ..... åå asså jag är fett ledsen nu för jag älskade dom dära låtarna ! så nu lyssnar jag på ITUNES det är ju fan bättre... ! aja ja idag ska jag nog vara med max , matte och madde, men vi får väl se när ... för både matte och max svarar inte :/ och nyss loggade matte ut , toppen ! jag får väl se fall jag får tag på dom .. just nu sitter jag iallafall och väntar .. har väntat i 2 timmar nu ..., :) <3 men ska dra ! ska försöka få tag på dom dära två ! hejhej <3  

Av Ida Englund - 21 december 2011 07:49

Dag 8 – Hur min drömresa ser ut, Jadu det vet jag inte :)

typ att det ska va jätte varmt (så man blir brun) hahah <3 och att man har mycket pengar så man kan shoppa as mycket ! och sen vet jag faktiskt inte kanske gå på något diskotek och kanske nån konsär , med nån kändis lr något :)

aja haha matilda dunkar musik men jag tror inte hon vet att jag är vaken :P men ändå gör hon det haha :D <3hejdå<3    

Av Ida Englund - 21 december 2011 07:42

Då är det onsdag idag ... fan vilken bra dröm jag drömde ! :( sen när jag vaknade vare inte sant ! :( haha <3 Iallafall , så börjar man 08 30 idag verkar det som och sen söger några att vi slutar 11 30 :/ men vi får väl se :) annars slutar jag väl vid 12 lr 13 lr 14, det får vi se :D <3 haha<3 så verkar det ju att jag har magkatarr så jag ska ta snart en tablett :) sen ska jag fixa mig och sen äta frukost (om jag hinner) och sen skjutsar mamma mig till skolan :) Jag kan ju erkänna jag är jävligt tröttt !! men nu ska jag fixa mig för jag vet inte när mamma ska skjutsa mig och matilda hej då :)<3  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards