idaenglund

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida Englund - 14 februari 2012 15:43

Musik nu då ! slutade skolan 14 25 tror jag , sen när jag skulle gå ner så ropade eddy på men jag var inte beredd att han skulle ropa och han ropade rätt så högt oxå så jag hoppade till....

Min alla hjärtans dag blir gårn - musik- snickers- nån sur godis- fanta- cola - ben&jerry <3 haha

det ska väl bli kul !:D

och sen film såklart:)

så ska bara va till gårn till typ kvart i 7 :) <3 måste fixa en sak till bella oxå:)

men nu ska jag dra , måste ju lyssna på musik och lite innan jag drar , annars klarar jag mig inte :)


Av Ida Englund - 14 februari 2012 11:16

Idag är det tisdag.
Längtar tills skolan är slut  Ska ju köpa ben&jerry och sen tänkte jag köpa lite godis och sen göra så att jag kan göra varm choklad med grädde i ! mm.. är så sugen på det haha  och när jag köpt det är jag säkert inte lika sugen längre 
Funderar på att köpa en sak.....
när jag kommer hem till mamma ska jag få en alla hjärtans dag present och en present från mormor och morfar för att jag hade namnsdag det ska bli kul att så vad det var:)
Kommer lägga ut bilder i kväll på lite smått och gott:)
ska även kolla på film ikväll:)
i helgen hoppas jag att sanna kan sova hos mig så ska vi dra och se labyrint lr något på gården (önsta gården)
det ska bli kul:)
men nu ska jag dra bye <3


Av Ida Englund - 14 februari 2012 09:39

Dag 2: något som gör dig lycklig:)

Jag vet faktiskt inte, när en person ler så ler jag oxå och då blir jag glad:)

Jag blev jätte glad när jag och max blev tillsammans och jag blir glad när jag får reda på att vi ska vara :)

Jag blir väl oxå lycklig när andra är snälla mot mig lr nåt:) jag vet verkligen inte vad jag blir super lycklig av , för jag brukar inte vara det :)


Men nu har jag skoltiding lr vad det var :)

men har inge att göra :) 

Lyssnar såklart på musik oxå:)

På¨vägen hem ska jag stanna vid hemköp och köpa någon slags ben&jerry :) vet inte vilken :) Tips?

Men ska dra hejdå<3

 

Av Ida Englund - 14 februari 2012 07:47

Det här skrev en på fb och det är faktiskt ganska sant :) 


Alla hjärtans dag är bara kommersiellt skit..Lite synd att det ska krävas såna dagar för att folk ska kunna visa sin kärlek och uppskattning för varandra.


Jaja men nu måste jag dra ! bloggar senare puss<3

Av Ida Englund - 14 februari 2012 07:29

Är det matte dag idag ? fan i sånnafall , orka räkna matte hela dagen-.-

jaja idag är det alla hjärtans dag blabla ochalla hjärtans dag betyder att man ska visa hur mycket en person verkligen betyder för sig själv :)lr kanske fler personer :) så alla som är kära ihop lr jätte bra vänner lr bra vän med sin familj , VISA hur mycket det betyder:) så blir dom glada:)

men nu måste jag fixa mig, måste ut om 20 min hejdå<3

Av Ida Englund - 13 februari 2012 23:18

I morgon är det alla hjärtans dag ,om ingen jävel visste det:)

lite efter isånnafall för det bombas ju fan på fb , så segt när man är ledsen oxå-.-

imorgon blir det ju skola :)

ska krama alla som jag känner då :)

efter så ska jag köpa hem ben&jerry och lite annat gott och äta det (trust äta lr nåt)  och såklart ska jag lyssna på musik och hoppas jag kommer må bättre:)

bye hejdå

Hoppas alla andra har det bra i morgon ! :D 

Av Ida Englund - 13 februari 2012 21:49

Idag var jag på gårn . igen :)

fast idag var wille och nån annan där , vet inte fall han hette daniel lr något :)

blev kittlad och wille försökte ta min mobil...

varför gick jag ens dit ? jaja det var kul att snacka med daniel och marcus/markus

blev ju dit tvingad:) och är as sugenpå cola !

sen la wille upp en bild på mig , snällt skrivet av han , men shit it

nu chattar jag med fredrik , vet inte fall han vill nåt speciellt men han brukar inte skriva till mig:P

snart ska jag väl kolla på film och skypa med mathias hoppas jag ,för det är kul:) för det känns som  att han är en av dom få som jag verkligen kan snacka med:)

men nu ska jag dra hejdå<3 ska fixa en sak:P

Av Ida Englund - 13 februari 2012 16:25

dag 1: 7 sanningar.


1. jag brukar aldrig vara glad fast jag kanske ser glad ut :)

2. jag älskar musik och lyssnar på det så ofta jag kan.

3. det är väldigt få som kan få mig glad:)

4. Jag gillar nästan all slags musik , men lyssnar mest på en slags musik:)

5. Jag älskar att vara med någon , hatar att vara ensam :)

6. Jag älskar discon fast inte lika mycket som förr.

7. jag lägger väldigt mycket pengar på folk som inte ens lägger nåt på mig :)


Gick hem med marcus och när jag kom hem gick jag ut med alice, sen snackade jag lite med matte och max, men sen la dom på , vet inte varför . aja:)

skolan var väl rätt så vanlig.

jag vet inte vad jag ska göra idag , har inge att göra typ :)men bloggar sen om jag orkar hejdå:)<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards