idaenglund

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Ida Englund - 13 februari 2012 23:18

I morgon är det alla hjärtans dag ,om ingen jävel visste det:)

lite efter isånnafall för det bombas ju fan på fb , så segt när man är ledsen oxå-.-

imorgon blir det ju skola :)

ska krama alla som jag känner då :)

efter så ska jag köpa hem ben&jerry och lite annat gott och äta det (trust äta lr nåt)  och såklart ska jag lyssna på musik och hoppas jag kommer må bättre:)

bye hejdå

Hoppas alla andra har det bra i morgon ! :D 

Av Ida Englund - 13 februari 2012 21:49

Idag var jag på gårn . igen :)

fast idag var wille och nån annan där , vet inte fall han hette daniel lr något :)

blev kittlad och wille försökte ta min mobil...

varför gick jag ens dit ? jaja det var kul att snacka med daniel och marcus/markus

blev ju dit tvingad:) och är as sugenpå cola !

sen la wille upp en bild på mig , snällt skrivet av han , men shit it

nu chattar jag med fredrik , vet inte fall han vill nåt speciellt men han brukar inte skriva till mig:P

snart ska jag väl kolla på film och skypa med mathias hoppas jag ,för det är kul:) för det känns som  att han är en av dom få som jag verkligen kan snacka med:)

men nu ska jag dra hejdå<3 ska fixa en sak:P

Av Ida Englund - 13 februari 2012 16:25

dag 1: 7 sanningar.


1. jag brukar aldrig vara glad fast jag kanske ser glad ut :)

2. jag älskar musik och lyssnar på det så ofta jag kan.

3. det är väldigt få som kan få mig glad:)

4. Jag gillar nästan all slags musik , men lyssnar mest på en slags musik:)

5. Jag älskar att vara med någon , hatar att vara ensam :)

6. Jag älskar discon fast inte lika mycket som förr.

7. jag lägger väldigt mycket pengar på folk som inte ens lägger nåt på mig :)


Gick hem med marcus och när jag kom hem gick jag ut med alice, sen snackade jag lite med matte och max, men sen la dom på , vet inte varför . aja:)

skolan var väl rätt så vanlig.

jag vet inte vad jag ska göra idag , har inge att göra typ :)men bloggar sen om jag orkar hejdå:)<3

Av Ida Englund - 13 februari 2012 10:13

Har snart kemi , fast har redan gjort det man ska göra . så kul för mig

men nu sitter jag och kollar lite på fb och skit :) sen efter lektionen tror jag att det är lunch :)

är inte hungrig och mår illa.

ska väl ta en huvudvärks tablett oxå , har ont i huvudet:)

men tror jag ska dra för liksom jag orkar inte blogga mer nu :P ska gå och känna på hamster hår hejdå :D

Av Ida Englund - 13 februari 2012 08:26

Haha så har jag försovit mig , men orkar inte skynda mig :) i lördags vaknade jag oxå 08 20 så det är ju lite konstigt , jaja jag drar ju till skolan så snabbt jag är klar , just nu fixar jag håret och lyssnar på musik , men ska dra hejdå<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards