idaenglund

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Ida Englund - 22 februari 2012 23:23

Kollade nyss på en film som heter smekmånad 2.

Den var bra och rolig :)

Så idag har jag kollat på 4 filmer+ mycket på tv:N

tråkigt har jag iallafall, det   är jag säker på .

Och i morgon blir de inge skola och inge fira sanna :(

Sämst !

Vi får väl se vad jag hittar på när jag är frisk :)

jag hoppas iallafall jag är frisk tillspå fredag :)

och på torsdag asså inte denna :) då ska jag till stockholm med mamma och bea tror jag och shoppa lite, sen har jag hela lovet oplanerat. så det är bara att höra av sig om man vill hitta på något, lr om nåt kul händer.

puss god natt

..

Av Ida Englund - 22 februari 2012 23:12

dag 10: hur jag är när jag är kär .

asså man märker ju på mig om jag är kär i nån. Men det är ju olikt varje kille jag blir kär i :)

Jag brukar säga att jag gillar den personen. 

kanske om jag frågar om jag kan få en puss lr fall jag pussar nån.

Då märker man såklart.

Men just nu är jag ju kär och tillsammans med nån.

Jag är väl ganska jobbig när jag är kär i en oxå :)

Ja jag vet faktiskt inte. jag brukar alltid vara glad och har alltid något bra att tänka på.

Jag är väldigt svår fångad lr vad man ska säga :)

Och när jag älskar nån ger jag inte upp i första taget.

och jag skulle aldrig vara otrogen eller hålla på med någon annan. och jag har aldrig gjort det heller.

för jag vet själv hur det känns.

Jag vet faktiskt inte hur jag är. det får väl andra som känner mig bra förklara. för jag tänker iallafall inte på det :)

        


dag 1: sju sanningar. 
dag 2: något som gör dig lycklig. 
dag 3: tre bilder som väcker känslor. 
dag 4: en bild på dig för ett år sedan. 
dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför. 
dag 6: det här får mig att gråta. 
dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk. 
dag 8: beskriv din förebild. 
dag 9: min största rädsla i livet. 
10: hur jag är när jag är kär.

Av Ida Englund - 22 februari 2012 17:45

När man kollar på film har man iallafall något att göra, så jag har inte lika tråkigt nu :)

Fast nu har jag snart kollat på 3 filmer, så jag börjar tröttna lite :)

hade varit roligare om man kollat på filmerna med nån :)

Har kollat på harry potter och two brothers.

trodde den handlade om människor men det var om tigrar, den var ändå rätt så bra :)

och nu kollar jag på all the boys love mandy lane lr något :)

ska väl fortsätta kolla , hejdå<3

 

Av Ida Englund - 22 februari 2012 12:15

åt nyss lite yoghurt och 3 kiwi, och nu bubblar det i magen . fint !

när ska jag blir fullt frisk då?!

för liksom sanna fyller ju år i morgon ! 

hoppas jag är frisk till det iallafall.

det tror jag för jag börjar iallafall må bättre.

Jag åkte ju till kolbäck igår. så är i kolbäck nu :)

Ska väl glo på nån film snart .Tanka fetast sidan är visst borta :) 

Men ska dra , ska kanske äta upp min semla oxå. om jag är sugen..

Hej då jag bloggar sen :)

en liten ivrig pojk från önsta som ville va med på fotot :)  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards