idaenglund

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Ida Englund - 11 februari 2012 17:35

Datan är fan helt knas , kunde inte koppla den till internet så får ha pappas istället , för min data asså åå-.-

idag var jag lite med emma och sanna , och kollade på film med sanna medans emma va framför facebook:)

sen fick jag en sen present idag oxå .) presentkort och triss lott :)

Har köpt 2 par trosor , hörlurar och nån tröja och tights idag oxå , på erikslund , köpte även smoothie lr pappa köpte det till mig , mm gott... ska dra , vi får väl se fall ajg bloggar mer hejdå

Av Ida Englund - 11 februari 2012 08:53

Idag : en lördag ! vaknade jag 8 , liksom skönt ! -.-

emma tog typ min plats hela tiden i min säng , låg flera gånger utanför :P

haha

Dom sover nog fortfarande , när dom vaknar kommer dom nog leta efter mig , sitter i vardagsrummet :)

jaja så jag kollar på tv typ nu , men ska dra för ska nog fixa mig lite :)

 



Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards