idaenglund

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Ida Englund - 10 februari 2012 22:59

Stack till gårn idag , med emma och sanna , träffade väldigt många som jag kände / visste vem det var :)

åt pizza, drack cola, åt godis...

2 killar försökte ta min mobil  och det hatar jag ! så jag stack in naglarna i doms armar , deras fel...

aja sen stack vi hem efter att vart där med några , fick kramar av några idag oxå :D

ska väl snart sova för är trött , och emma kittlade mig rätt så mycket idag ..

skojade även lite med killarna .

i morgon ska jag vara med emma sen får vi väl se fall jag skulle vara med bella , vi får väl se.

men nu blir det nog slut bloggat för mig idag iallafall , lr så blir det något till men nu ska jag inte blogga mer så sov gott alla små ungar ! :)

     

Av Ida Englund - 10 februari 2012 16:23

Sitter och väntar på att emma och sanna ska komma nu då , när jag kom hem rastade jag hunden.

åt kladdkaka (as gott)

och nu lyssnar jag på musik och väntar på dom dära personerna.... sen ska man till gårn , va lite där .

vet inte vad man ska hitta på . ska iallafall köpa lite lördags godis :)

om vingarna bär

haha nej men lyssnar på den nu för första gången .... helt okej , men lite tjatig :)

bloggar senare puss hejdå<3

 


ppp

Av Ida Englund - 10 februari 2012 11:56

Kom inte på någon rubrik men aja , det var någon som ville veta lite om min p-stav :) så jag tänkte både lägga ut videor och nån bild :)

så ungefär sätter man i en p-stav:)

och p-staven ser ut så här

   den lilla saken är nexplanon : p-stav

så där nu finns det lite som det. men det är bra att gå in på google och söka pånexplanon lr p-stav så kommer det upp lite och det står lite om den då :) det gör inte så ont att sätta i den och den håller i 3 år och det kostar 100 kr per år om man inte är över 18 år :)

Av Ida Englund - 10 februari 2012 07:46

Snackar med emma nu , men ska till bussen snart . fixat klart mig

så ska väl dra till skolan puss<3

'  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards