idaenglund

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Ida Englund - 16 februari 2012 23:13

Nu är det dags att sova :)blev typ gladast för nån halv timme sen kanske lr 10 min vet inte , hela dagen har jag vart trött så har inte vart så glad , nu ska jag väl fixa mig och sen hoppa ner i sängen och sova , och i morgon är det fredag :) sen blir det helg och då ska jag till dom sociala personerna i västerås :)

Men sov så gott alla , god natt :) jag bloggar i morgon :)

 

Av Ida Englund - 16 februari 2012 21:39

Bestämde mig för att ta bort min fb ett tag , orkar inte med den :) bara skit och tar upp ens tid :) jag kommer logga in på den om nån vecka antagligen lr 2 vi får väl se:)

kollar på film just nu och ska väl snart sova :)

så jag bloggar innan jag ska sova hejdå

Av Ida Englund - 16 februari 2012 20:43

Det går inge bra att kolla på film , har blivit störd av as många idag , 2 st som ringt typ minst 10 som chattat med mig , efter jag snackat med mathias ska jag kolla klart på filmen.

jag har iallafall kollat på en film som heter ready or not.

den var rolig och bra , den borde ni se !

 men jag ska väl försöka se på filmen snart , ( breaking dawn ) (stavning)

haha <3 men syns hejdå

Av Ida Englund - 16 februari 2012 17:59

Har kollat klart på filmen gracie ! den var fan bra , det typ handlar om en tjej som gör allt för att få spela fotboll efter hennes bror har dött :) och sen annat , det är typ drama lr nåt <3

fick även en 100 lapp nyss :) ska väl spara den , hoppas jag :)

Ska väl kolla på ännu en film :) sen ska jag kanske sova lr vi får se för jag är sjukt trött !

måste även städa mitt rum igen , för det kanske kommer vänner på måndag hem :) vi får se <3

men ska dra puss hej<3 jag bloggar sen

      

Av Ida Englund - 16 februari 2012 16:03

Det är en hund faktiskt ! ni får lista ut de själva aså hur de kan va en hund :)

aja jag kom hem för en stund  sen , gick ut med alice som vanligt... sen åt jag en jätte god smörgås ! 

och snart ska jag väl ta fram min ben & jerry och kolla på film <3 bloggar senare bye<3


Av Ida Englund - 16 februari 2012 12:03

Haha , antagligen säger en lärare att jag ska ändra min attityd bara för att jag sa 

- kan jag få hämta min böcker ?

lärare- nej!

jag- jag har ingen penna kan jag få en penna då ?

läraren - ja

sen skulle vi göra en övning och då hade jag ju inte boken och en penna som inte funkade och hon bara du kan ändå ta ett papper och skit och bara för det ska JAG ändra min attityd :/ jaha , men sitter på lunchen nu , bloggar senare hejdå<3

Av Ida Englund - 16 februari 2012 10:42

Lite efter kanske , men de går rykten om att justin bieber ska komma till sverige !

den 12 augusti 2012:D

det ståräven på globens hemsida och as många har bloggat om det , biljetterna säljs 3 mars säger dom , men vet ännu inte vart :) antagligen på globens hemsida lr fall man drar dit :)

alla kommer säkert ta slut på en gång :)

jag tror emma blev lite glad när hon fick reda på det , vi får väl hoppas att det är sant , så vi får väl se:)

jaja ska plugga lite engelska glosor nu hejdå

 


Av Ida Englund - 16 februari 2012 08:12

Kunde inte blogga direkt när jag vaknade eftersom jag vaknade halv 8 och bussen gick kl 8 så fick skynda mig att fixamig :)

igår var det kul speciellt på kvällen :)

nu vet jag inte ens var vi har ... jag har iallafall inte glömt idrottskläderna :)

så jag ska va med på idrotten :) bloggar sen hejdå<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards