idaenglund

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Ida Englund - 9 februari 2012 21:38

Som ni märker kanske jag ändrat bloggen lite , tycker inte det blev super bra , men det får jag duga mig med . kommer göra nån hedder och skit till innan april :)

just nu messar jag och sanna ska komma till mig i morgon , för hon fick nu ska jag bara få veta av emma oxå :) isånnafall blir det kul!:) 

lyssnar på musik fortfarande ! haha :) fan va jag älskar musik jag<3


men detta blir nog sista inlägget för ikväll för tänkte sova snart , är typ trött ju !

men i morgon bloggar jag , kanske inte blir lika mycketeftersom jag kommer vara med några äntligen haha<3 puss hej

Av Ida Englund - 9 februari 2012 20:13

Just nu skypar jag med mathias ! :)

det är kul fast förlorade på ett jävla spel -.-

i morgon ska det iallafall bli roligt tror jag :)

snart är det alla hjärtans dag , man får väl se vad som händer då . 

förhoppnings vis är man med max och matte är sjukt grym på allting!

jag och matte har typ snackat i typ 1 och en halv timme kanske 2

vi ska väl snacka lite till sen ska jag sätta mig vid tv och sen lyssna på musik tror jag :)

ska nog dra nu puss hejdå<3

 


Av Ida Englund - 9 februari 2012 17:31

Sitter på sängen och äter en munk :D mm va gott !  lyssnar även på musik såklart ! kollade på smurfar 2 för typ 10 min 

idag var det lite svårt att gå från skolan ... ville ju inte bli mulad .. igen...

så idag blir det väl att äta upp munken , dricka cola, lyssna på musik och prata i skype , kanske nån film oxå.

men ska fortsätta med det jag gjorde nu ;) så hejdå

   sugande kamera :)

Av Ida Englund - 9 februari 2012 12:33

vet inte fall det heter så men aja, sitter iallafall på matte lektionen nu. sen har vi typ mentor skit:) lr nåt

efter skolan vet jag inte vad jag ska göra vi får väl se:) jag ska iallafall köpa en munk och sen gå ut med alice:) idag var jag med på idrotten =det var tråkigt:)

imorgon skulle det blir fotboll så då ska jag vara med , haha fast är rädd för bollarna ibland :) men nu ska jag räkna... hejdå<3

Av Ida Englund - 9 februari 2012 07:43

Grattis emma och hajir ! eftersom det betyder mycket för er så skrev jag det på bloggen . detär 2 månader för dom idag , och dom älskar varandra skit mycket det märks . för hajir brukar chatta med mig :) dom är jätte söta ihop , ha det så bra idag !

nu måste jag dra till skolan bye <3 ps. klicka på bilden :)  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards