idaenglund

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Ida Englund - 18 februari 2012 18:46

hejsan !

Sitter just nu på Idas rum, vi kollade nyss lite på en konstig film, den var svartvit och hette : The bunny game , den va konstig.. :P

Vi ska sova hos mig och då får vi se vad vi gör. Vi ska också testa på CHOKLAD POPCORN "

Puss!   (muuu) 

 

Av Ida Englund - 18 februari 2012 16:07

Mår mycket bättre än vad jag gjorde för typ 1 timme sen , har as ont i kroppen men typ ingen huvud värk längre.

Så jag ska sova hos sanna för hennes syster vill inte vara själv när hon kommer hem , så vi ska sova där :) så först ska vi väl va hos mig för jag måste vara hemma med wilma och bea för matilda ska nog iväg och mamma och niklas ska oxå iväg :)


så snart ska vi åka och hämta sanna och sen ska vi dra och hyra film och köpa godis , sen ska vi till max och äta en max box var :) gott !


 sen blir det väl film , för jag orkade inte dra till gården . så bra mår jag inte ! om det vart ett disco hade jag dragit , men orkar knappt röra mig för min kropp , men ska vara snäll mot sanna och skita i smärtan ! som jag brukar göra:) det blir väl min dag puss hejdå<3

   i kolbäck :)   hemma hos min mamma:)   på en bondgård med as fula kläder:D som vi verkligen inte passade i....   vid rönnby , på en brygga :)   när vi skulle träna zumba   i bombardier

Av Ida Englund - 18 februari 2012 12:20

Väntar på att sanna ska svara på mina mess, men hon sover såklart , vi får väl se när hon vaknar:)

har iallafall väldigt ont i huvudet och i överkroppen .

Men jag har iallafall inge  feber som tur var !

Juste jag har lågt blod socker så nu vet jag varför jag kan bli darrig ibland , och ibland knäsvag och har dålig balans. och tänker lite trögt.  Nu vet jag iallafall lite :)

Kanske därför jag har ont i huvudet och så ,och om jag står på samma ställe lr gör något kan jag bli darrig , nu fattar jag varför jag blir det.

Aja , jag får väl försöka höja mitt blodsocker.

hade nåt vid 3 när jag var vid doktorn.

jaja jag äter sen , för just nu kollar jag på film och det tänker jag göra tills sanna vaknar:) hejdå<3

klicka här   

 





Av Ida Englund - 18 februari 2012 10:56

Ojsan jag har glömt den där dag för dag saken.

dag 3: tre bilder som väcker känslor. 

Jag kommer Lägga ut mer än 3 för det är dom jag lägger ut här som är viktigast :)

       
dag 4: en bild på dig för ett år sedan. 

 
dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför. 

För att jag älskar verkligen honom , och litar på honom till 100 % jag litar ju på mer personer oxå men

han litar jag på mest.  


dag 6: det här får mig att gråta. 

En låt som jag brukar Lyssna på , jag säger inte varför. för då kan andra trycka ner mig om dom vet vad :)

så där ja :)

Av Ida Englund - 18 februari 2012 10:41

Det finns många som bara utnyttjar folk , det är väldigt taskigt tycker jag , jag har aldrig utnyttjat någon men jag har själv blivit det,  för en gångs skull tror inte jag att jag blir utnyttjad längre, för första gången har jag verkligen någon jag älskar och som är snäll mot mig och som finns för mig, som dom flesta inte har gjort när jag mått dåligt.

Jag hoppas att ingen av er som läser min blogg utnyttjar folk , det är bara för taskigt och omoget.

Jaja jag vaknade nyss  och har ont i hela överkroppen , fint liksom !

Jag är inte van med sängen här hos mamma tror jag .

Snart ska jag göra en sak , en liten hemlig sak och sen ska jag fixa mig , för idag blir det antingen labyrint lr vad dom heter och sanna ska antagligen sova hos mig :)

Men jag ska iallafall dra nu , för måste fixa mig innan mamma kommer och bara kom nu och ät , fast jag inte är hungrig , hej kram

den vita kamelen red jag på :)lite läskigt att den hade munnkorg .  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards