idaenglund

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Ida Englund - 6 februari 2012 19:05

Av Ida Englund - 6 februari 2012 18:47

Ska snart kolla på film på typ nån som heter gran torino tror jag :) ska äta lite ben&jerry till det såklart ! längtar även tills det är gratis ben&jerry på stan :D haha ska fan smaka alla smaker då :) om jag orkar ....

 

måste även kolla vilka som kanske vill hänga med :)

jag ska väl kolla på filmen nu så hejdå<3




Av Ida Englund - 6 februari 2012 16:01

tycker faktiskt mobbning är idiotiskt , det är en sak fall man skämtar. men att mobba är bara en omogen sak , såna som kanske inte har nåt annat att göra och leker coola inför sina vänner -.-

Jaja , jag kom typ hem för 20 min sen men gick ut med min hund , efter det åt jag en bulle och nu ska jag ladda hem en film och äta bullar/ben&jerry :)

vette fan va jag ska göra sen :) vi får väl se :) juste hade ju engelska innan  jag slutade , och jag o bella n jobbar tillsammans men hon är sjuk så fick översätta en annan låt nu ... så jag tog en svensk och översatte den till engelska haha <3 jaja hejdå

 



Av Ida Englund - 6 februari 2012 14:12

Sitter och har matte nu , väldigt tråkigt ...

internet suger oxå för det är jätte segt för mig !

juste en kompis till mig är jag stolt över haha <3 så grattis :P

fick tillbaks matte provet  idag och måste göra omprov , ååå....

men jag hade ju typ inte tränat för gjorde det samma vecka som jag började ..

men nu ska jag väl "räkna" vidare ,  hejdå<3

Av Ida Englund - 6 februari 2012 07:44

kommer skriva 10 sanningar om mig själv liksom både vad jag gillar och hatar ..

1.jag gillar fotboll

2. jag hatar när folk dömer en efter utseende 

3.jag hatar hästar :)

4. jag älskar att vara med kompisar och pojkvännen

5. det var jätte länge sen jag var riktigt glad :)

6. jag tycker det är segt när man säger K 

7.jag har aldrig älskat nån lika mycket som min pojkvän :)

8. min lille bror dog för 2 år sen ...

9.Jag gillar att köpa saker till folk men ändå inte

10. jag hatar folk som tror dom är bäst och säger vem leker du , det är bara för segt

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards