idaenglund

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Ida Englund - 12 februari 2012 21:56

Som vanligt blir den bloggen borta , det var iallafall en kille verkade det som efter som han skrev "du byter snabbare killar än jag byter kalsonger" till en tjej :) såg även nån kommentar om en som heter ida :) en som jag känner och lite väl taskigt att typ vilja att nån skrev om henne :/ aja bara en onödig blogg , orka lägga ut tid på det

Av Ida Englund - 12 februari 2012 21:31

snackar med han nu .. haha får lov att sepå skejt videor :P men ska snart dra hejdå<3

Av Ida Englund - 12 februari 2012 19:23

Hmm, idag har man väl inte gjort så mycket , har städat , ska städa lite till snart ,

idag åt jag pizza .. igen :)

nu vet jag att jag typ tröttnat på det , men det gör ju inge om man äter det igen :)

ska väl snart gå till mitt rum och lyssna på musik lr snacka med matte :) jag tror inte jag bloggar mera så detta blir god natt :)

så hoppas alla sover gott :) i morgon är det skola-.- så segt :)jaja man får ju träffa kompisar ska även göra en sak i morgon :P i veckan måste man åka till stan kanske och köpa present till sanna :) lr vi får se när:)

juste idag har jag namnsdag oxå haha <3 fick påminnelse imorse av mamma:)

idag lr i morgon ska jag även beställa ett par skor:)

jaja hejdå

Av Ida Englund - 12 februari 2012 17:57

På alla hjärtansdag hoppas man ju att man är med max , såklart :)

om jag inte ska va med han blir det väl en romantisk dejt med ben&jerry :) 

haha , men jag hoppas verkligen att jag är med max , men annars blir det väl det lr kompisar:) hejdå

Av Ida Englund - 12 februari 2012 16:42

Tänkte göra detta , fast börjar i morgon i sånnafall , om jag har internet....

dag 1: sju sanningar. 
dag 2: något som gör dig lycklig. 
dag 3: tre bilder som väcker känslor. 
dag 4: en bild på dig för ett år sedan. 
dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför. 
dag 6: det här får mig att gråta. 
dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk. 
dag 8: beskriv din förebild. 
dag 9: min största rädsla i livet. 
10: hur jag är när jag är kär.

Av Ida Englund - 12 februari 2012 16:40

Asså fan ! mitt internet suger ( lr datan) för internet finns bara ibland för mig , asså fan ! :( aja nu går det iallafall , som tur är och har väntat i 3 timmar-.-

jaja , jag ska nog städa klart nu hejdå<3 juste såg även en kompis på tv ,på 112 liv och död lr död och liv lr vafan det heter haha <3 hejdå

Av Ida Englund - 12 februari 2012 13:20

Äntligen har man internet, har inte haft det på hela helgen nästan ! fast pappa fixade det nyss.

så tack<3

igår så typ gjorde jag inge , jag shoppade ju lite det kommer bilder från i fredags och igår.

idag måste jag städa , min garderob , och mitt rum :) 

men nu kollar jag på typ special agent oso lr något ,för teddy kollarpå det-.-

ska väl ladda hem någon film nu igen för har typ kollat på alla redan.

Men ska dra nu <3hejdå

    så jävla söt daniel var när han var mindre !           alla hjätansdag trosor lr något haha , stod iallafall så när jag köpte dom :)             samma hörlurar som sanna :)   

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards