idaenglund

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Ida Englund - 1 februari 2012 14:03

kan nog inte blogga så mycket först i helgen , för har inge internet hemma och kan bara blogga i skolan då ... och i helgen får vi nog internet ,


så det blir nog bättre att blogga då , jag kan ju berätta lite , för någon dag sen försökte några killar släpa ut mig och mula mig men idag bärde några killar mig ut och mulade mig ... jävligt kul asså haha :) men det var lite kul men blev löt innanför tröjan ... :(


och är as sugen på pizza funderar på att dra någon dag på lunch rasten och äta men vet inte vem som kan hänga med och så :)

jag saknar även att vara med några personer :( blir deppig av det :) 

men aja , vi får väl se :) men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med :) så hej då<3 bilder från i fredags, inte så bra bilder för har en as sugande kamera på mobilen ....-.-

    fotbolls spel i apalby

   myshörna              

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards