idaenglund

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Ida Englund - 20 februari 2012 21:32

Ska väl snart gå och lägga mig efter jag fått något i magen. 

har fortfarande ont. hoppas det försvinner i morgon.

Men nu ska jag äta, puss hejdå<3

sov så gott oxå , hejdå


:)

Av Ida Englund - 20 februari 2012 17:11

Dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk .

Jag tror faktiskt jag inte gjort något sånt . 

För tycker det är lite taskigt att försöka göra en kille svartsjuk.


dag 8: beskriv din förebild.

Jag tror inte jag har någon förebild faktiskt.

Random bild.  


dag 1: sju sanningar. 
dag 2: något som gör dig lycklig. 
dag 3: tre bilder som väcker känslor. 
dag 4: en bild på dig för ett år sedan. 
dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför. 
dag 6: det här får mig att gråta. 
dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk. 
dag 8: beskriv din förebild. 
dag 9: min största rädsla i livet. 
10: hur jag är när jag är kär.

Av Ida Englund - 20 februari 2012 16:48

Igår somnade jag typ 7 och sen vaknade jag 10 i 8 och kollade på mobilen fall en speciell person messat mig , men det hade den inte gjort . så jag somnade om.

vid 22 00 så vaknade jag av ett mess av den speciella personen :)

det var ju tur att jag vaknade då oxå , skulle även ta en alvedon lr 2 då oxå :) så det var ju bra att jag vaknade . 

Idag mår jag bättre men kommer inte till skolan i morgon heller.


Har jätte ont i magen och får verkligen nån smärta i magen när jag bara dricker vatten.

Vill att en person ska vara här .Jaja jag hoppas jag mår bättre snart igen :) Jag kanske bloggar senare om jag orkar , hejdå<3



Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards