idaenglund

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Ida Englund - 25 februari 2012 11:58

nu är kl 11 58.

Jaja , haha kom nyss fram att jag blev inbjuden i ett sånt där samtal på skype. precis när jag skulle sova.

Annars hade jag nog vart uppe mycket längre.

jaja, snart ska jag bädda sängen och fixa min toalett.

så jag bloggar sen hejdå<3


Av Ida Englund - 25 februari 2012 08:33

Sportlov nu. kanske inte för alla, vissa kanske redan haft det.

ja nu är kl 9 och jag vaknade kl 8 av ett mess... vilken sov morgon.

Men de gör inge. Kollade nyss på ett klipp när en tjej hade städat sitt rum.

typ plockat bort 3 saker sen var hon klar.

haha, jaja.

Kommentera gärna så jag vet om nåt skulle göra bloggen bättre. jag gjorde ju typ "en undersökning"

om vad som jag skulle blogga om.

och mest blev på kärlek och sex. så jag kommer väl börja blogga om det på måndag, kanske.

så kommer jag blogga mest om det i 2-6 dagar.

Kommer ju bli annat oxå.men det med :)

Sen kommer jag byta till det som blev näst mesta rösterna.

bye

Av Ida Englund - 25 februari 2012 00:43

Mabye en ny dag ... men jaja.

Vi säger att kl är 23 59..

Ska väl snart sova.

är pigg som fan ! Men man måste ju sova. Idag var jag ju med sanna och noa.

vid detta lag så har nog sanna fått nåt av noa !:D

jaja.

Vi kollade på film innan jag skulle dra och vi hann kollapå den i 10 min...

I morgon tänkte jag kanske dra till västerås. men sistatåget går typ kvart i 6....

och har inge skjuts hem. men det fixar sig nog !

Oj var kl så mycket. kanske inte mycket för dom flesta.men för mig.

Citron är fan surt. nu ska jag lyssna när andra är fulla / bråkar!

De har vart fest här nånstans.... hoppas dom håller tyst snart !

Juste det är sportlov så nu blir det sova, sova, sova. så god natt !

Haha vafan ?

 


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards