idaenglund

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Ida Englund - 5 februari 2012 22:38

kollar typ på film , ska väl sova snart för ska upp typ 6 om ja orkar , jag var ju med sanna idag efter jag ätit hemma , vi hade väl kul och sen skypa vi med matte ,


haha sen när typ klockan va 18 55 så kom jag på att bussen skulle gå 18 57 och jävlar va vi hade bråttom då lr jag , höll även på att halka när jag sprang och fick as ont typ i bröstkorgen och fick en häftig hosta :/ det är inte bra att springa när det är kallt...


.

sen så skulle ja hinna med ett tåg som gick 19 35 och hade både ont i magen , ont i huvudet , ont i halsen , ont i bröstkorgen och ont i armarna haha..

när jag kom till stationen så vare typ några blattar(lr vad man säger) där och bara kolla henne och sen vare nån som bara min favorit färg är oxå rosa , snygga byxor (hade rosa byxor) jag bara jaha och gick :)


sen på tåget när jag skulle gå av så en gubbe bara ska du redan av jag bara ja ?

GLÖM INTE ATT FRÅGA ! har just nu bara lite mer än 10 som frågat ... så kom igen nu :)


 



Av Ida Englund - 5 februari 2012 16:06

kom typ nyss hem från stan , vi gick såklart runt typ hela stan och kollade på kläder och sen fikade vi och åt mat , fast johanna och erika åt oxå ben&jerry och nu vet jag när det är gratis ben&jerry , jippi :D <3 

jag köpte även en tröja på carlings.

sen när vi var typ på h&m så blev jag typ ledsen , haha som typ alltid , aja så är fortfarande ledsen nu och tänker liksom på en sak som är nästan uppenbart :) vi får väl se ;)

men ska kolla på film och gråta lite som alltid , haha nej då det ska jag inte :) men ska kanske kolla på film efter jag ätit .... igen .....

är inte ens hungrig...  en bild från typ i somras när det  spö regna , för då typ gömde jag , sanna och emma sig i en sån där lekstuga i en lekpark :) ska nu dra hejdå<3

Av Ida Englund - 5 februari 2012 11:54

ska snart dra till stan och äta något med erika och johanna ju , har fortfarande ont i magen men jag måste ju äta något säger doktorn ....

jag har fan nästan inge batteri på mobilen jag kommer fan bli stressad snart ..:( ska ju köpa biljett där ....

men aja vi ska antagligen äta på mc donalds , helst vid punkt .. tycker fan det är godare där :P vet inte varför :/

sen vet jag inte vad vi ska göra.

men ska väl dra nu , för vi ska till konsum och ta ut pengar hejdå


Av Ida Englund - 5 februari 2012 09:54

Vaknade typ halv 10 och svarade på ett mess , nu snackar jag och erika om kläder och killar haha<3 

hon ligger i sängen medans jag sitter på golvet , vi ska väl dra ner på stan snart och min mobil behöver laddas !!

liksom akut !

haha <3

men ska väl fixa mig lite till lr nej för jag är ungefär klar ,men jag ska äta frukost snart så hejdå<3

   denna ska jag äta när jag kommer hem till pappa !så sugen

Av Ida Englund - 5 februari 2012 01:47

jag har fått 9 frågor och mer än 50 har vart inne på min blogg ? haha fråga på nu gott folk ! :) 

vad som helst och jag kommer vara 100 %ärlig


just nu sitter jag i erikas säng med erika ska väl snart kolla på film , är jävligt trött , MEN GLÖM inte att FRÅGA frågor ! :) puss god natt<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards