idaenglund

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Ida Englund - 7 februari 2012 23:02

haha den där svaller bloggen haha asså,det är ju fan bara lite konstigt att skriva om andra så där taskigt

(http://vasterasskvaller.bloggplatsen.se/ 
 
  , jaja , nu har jag äntligen kollat klart på filmen ! och ska kanske ha plattat håri morgon om jag hinner , ska väl iallafall sova nu för är as trött ju:) sågod natt alla:)
Av Ida Englund - 7 februari 2012 20:51

Jag skulle ju kolla på film igår , men det gick inte så bra .... blev först störd av några personer och sen så snackade jag med matte så ska väl hämta min ben&jerry nu och äta på den och kolla på film !

puss på er , ha en bra kram go dag:D<3

jag bloggar KANSKE sen :)

efter kroatien

Av Ida Englund - 7 februari 2012 17:49

Q: söt godis vs slat godis ?

A: menar du salt godis ? jag föredrar nästan allt godis :)


Q: choklad vs godis ?

A: choklad såklart!


Q: vart köper du dina kläder ?

A: asså typ överrallt , finns alltid något plagg i nån affär som man kanske fastnar för :)


Q: vad heter du i andra namn ?

A: evelina emma


Q: vilken / vilka  är dina favorit affärer ?

A: bik bok , vila , vero moda , och andra ställen , gillar dom flesta


Q:Vad tycker du om mig emma väisänen?

A: jag tycker du är snäll och fin och är rolig att vara med , en bra kompis


Q:spara vs slösa

A: Asså jag försöker spara men det går inte så bra men spara i sånnafall :)


Q: godis vs chips

A: det beror på vad för chips för gillar inte så många slags chips så jag väljer nog godis


Q: bio lr hemma film ?

A: Bio såklart , men det beror på vem man är med oxå , men nån kanske det inte spelar någon roll och så :)


Q: tjejkväll vs hemma kväll

A:Tjejkväll såklart !

Q:Fest med killar vs fest utan killar
A:Med killar såklart !

Q:Vilka personer står dig närmast ?
A:emma och sanna och max , det är många som gör det....

Q:7 bästa vänner ?
A: emma , sanna , robin , matte ,joel, arina,  filip

Q:beskriv dig med 2 ord

A:snäll och rolig :)

Q:tv vs bio ?
A:Bio

Q:Favorit film
A: vet faktiskt inte , jag har massor av favorit filmer , en är nog insidious :)


Q: Favorit låt ?
A:Jag tror faktiskt inte jag har någon favorit låt jag gillar typ alla låtar :)

Q:favorit kläder ?
A:Jag har olika favorit kläder men 3 par favorit byxor : rosa , vanliga mörk blå och ett par andra :)

Q:Vad har du helst på dig i skolan ?
A:Det spelar faktiskt ingen roll , helst har jag bara jeans och någon random tröja :)

Q:Vad har du helst på dig hemma ?
A:Bara en lång tröja  och trosor :)

Q:Hur ser en vanlig dag ut för dig ?
A:Jag brukade alltid vara med kompisar efter skolan men nu är det lite annorlundare : tråkigare ... men nu är det väl data/film/ musik :)

Q:Hur skulle den perfekta dagen se ut för dig ?
A:Det vet jag faktiskt inte , typ en middag/ bio och va på stranden och se solnedgången med den man allra mest älskar :)

Q:Vilken årstid gillar du bäst ?
A:Sommar såklart !

Q:Vilka kan du berätta allt för ?
A:Just nu känns det att jag kan berätta allt för emma , sanna , max och matte :)

Q:När är det gratis ben&jerry ?
A:När jag frågade så fick jag inget exakt svar , det ända jag fick var i början på april på en tisdag :)

Q:Vad är det bästa med att bytt skola ?
A:Slipper önsta skolan och fått nya kompisar :)

Q:Hur dog wiktor och hur gammal blev han ?
A:Han blev 4 månader och dog av plötsligtspädbarnsdöd

Q: vilket / vilka är ditt roligaste minne?
A:Det är väldigt många :) en som jag verkligen älskar är när pappa gifte sig och jag träffade wadman , oliver och max :) den dagen var väldigt rolig :) och även när du och jag och emma var hos mig :P


Q: Visst är jag bäst ?
A:Ja vi säger väl så sanna , men en sak som är säker du kan vara trög tänkt :P

Q:Vad är det bästa med mig ?
A:
Din humor och snällhet såklart ! :D

Q:Favorit mat ?
A:Vet faktiskt inte :) kurdisk mat kanske ?

Q:Favorit ben&jerry ?
A: Brownies tror jag

Q:Vad tycker du om vår skola ?
A:Det är väldigt tråkigt där och tråkiga lärare , men annars är det helt okej :)

Q:Gillar du min blogg ? www.mylifeasbella.devote.se
A:Ja den är kul att läsa och intressant :) den är jätte bra och andra borde gå in på den :)

Q:Vad gillar du att göra ? 
A:Jag älskar att va med kompisar :)

Q:Vem är din bästa vän ?
A:Jag har två som är mina allra bästa vänner och det är emma ( www.madebyss.bloggplatsen.se ) och sanna ( www.sannaobergs.devote.se )

Q:Vad tycker du om mig ?
A:Jag tycker du är väldigt snäll och rolig och verkar vara en bra kompis :) som har en bra fantasi oxå ;) vandrande k*kar

Q:Bästa vänner ?
A:Sanna och emma :)

Q:Vad gillar du att göra på helgerna ?
A:Va med kompisar och max :)

Q:favorit färg ?
A:ROSA !

Q:Vad finns inte i din garderob ?
A:det finns ingen vibrator :P och inte mina älsklingskor :(

Q:Varför inte devote ?
A:Jag fattade bloggplatsen mera :)

Q:Trivs du i skolan ?
A:Ja men känner mig lite mobbad ibland , men de skiter ja i

Q:Är du oskuld
A:Det är faktiskt privat , men ja jag är oskuld:)

Q:Vad använder du för smink ?
A: Jag använder fondution och mascara mest:)

Q:Gillar du read bull ?
A: Om du menar red bull så ja :)


Q:Vad gör du när du kommer hem ?
A:Dunkar musik :)

Q:
vf har du så mkt smink????? / mange

A: Haha tycker direkt inte jag har det , om jag skulle ha mycket smink skulle jag ta slut på hela fundution flaskan :) men tar inte ens halv det syns inte att jag tar ibland :) och om du menar att fondution och mascara är mycket smink så okej :)











Det var typ alla frågor :) men nu ska jag skypa hejdå<3


 

Av Ida Englund - 7 februari 2012 10:16

Haha har fastnat vid ett fb spel :P

kommer fan sluta spela spel på fb :)

sitter inne på lektionen men läraren är sjuk så vi får göra lite allt möjligt :) ikväll avslutar jag frågestunden så då kommer jag skriva svaren och så :)

har väldigt tråkigt just nu iallafall och är as hungrig :) så 20 i tror jag att det är mat lr vi slutar väl då och sen får vi börja äta 11 vettefan hur det är :) 

       

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards