idaenglund

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Ida Englund - 21 februari 2012 21:45

Ska snart sova :) för är trött och mår illa :)

Grannarna snackar mycket verkar det som , men jaja

I morgon blir de inge skola för mig igen.

jag börjar må bättre iallafall :)

Juste kollade nyss på en film , den var helt okej , jag tror den hette :) i know wo killed me lr något. är tyvärr inte så bra på engelska :)

Men jag bloggar väl i morgon hej då :) sov så gott alla sen :)

.

Av Ida Englund - 21 februari 2012 17:52

Dag 9: min största rädsla i livet.

Jag vet faktiskt inte vad det är. jag hatar kryp men man kan ju  ha olika rädslor att man kommer förlora någon och så.

så jag har väl rätt så många rädslor . så vet inte.

 


dag 1: sju sanningar. 
dag 2: något som gör dig lycklig. 
dag 3: tre bilder som väcker känslor. 
dag 4: en bild på dig för ett år sedan. 
dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför. 
dag 6: det här får mig att gråta. 
dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk. 
dag 8: beskriv din förebild. 
dag 9: min största rädsla i livet. 
10: hur jag är när jag är kär.

Av Ida Englund - 21 februari 2012 11:37

Ska kolla på den där filmen the town nu :) få se om den är bra :)

sen ska jag börja laga mat om jag är hungrig / sugen på något...

sen får vi se fall jag stannar hos mamma tills i morgon lr om jag åker till pappa ikväll :)

hejdå<3

 

Av Ida Englund - 21 februari 2012 10:20

Jag är glad över att en person förändrade mitt liv :)

Jag vaknade för en stund sen och nu sitter jag i soffan och kollar på en film på tv:n. inte en sån jätte bra :)

Saknar en person oxå som ja kanske skulle behövt ha nu :) som alltid gör mig glad och får mig att må bättre. juste i fredag när jag och sanna skulle hem , då hade jag jätte svårt att andas, va gulligt av max att följa med :) fast det blev inte så .

och sen möter vi såklart felix, matte, linus och såklart har dom smällare och kastar det på oss :(

haha <3 aja jag bloggar sen hejdå<3

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards