idaenglund

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Ida Englund - 14 februari 2012 23:02

Ska nog sova, är trött och är faktiskt inte på så bra humör :( harätit ben&jerry och annat :)

kollade även på en film som heter the girl with a dragon tatoolr något , började kolla 8och den är typ 1 och en halv timme lång...men den slutade nyss...

blev lite störd i filmen :) men ska sova nu god natt alla , och hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag !<3

Av Ida Englund - 14 februari 2012 19:23

Så här har min dag varit : stack till hemköp köpte lite saker.

Stack hem , gick ut med hunden , satt vid datan:)


bestämmer mig för att dra till gårn , drog till gårn , och där gick jag till kalle när han spelade spel, sen efterså spelade jag biljard för en kille ville spela med mig :) det gick ju bra... jag kunde inte biljard men han råkade få ner nån boll så jag vann :Dhaha

efter så fick jag en knäcke macka av robin , och ville ha te av han men han kunde inte göra det.... sa han...

så jag spelade guitar hero (stavning).

Det var länge sen jag spelade det men det gick faktiskt riktigt bra !

Sen kom daniel lr vad han heter in och kollade med 2 koppar tee , och gav mig en ! aaw va snäll och jag frågade inte ens :) 

sen gick jag till tobak och köpte grejeer tills i morgon :) sen tillbaks till gårn och kollade på tv:)

nu får vi se hur kvällen blir puss hejdå<3 så här var det på bilden bara för att man hade så sjukt tråkigt !

           

Av Ida Englund - 14 februari 2012 15:43

Musik nu då ! slutade skolan 14 25 tror jag , sen när jag skulle gå ner så ropade eddy på men jag var inte beredd att han skulle ropa och han ropade rätt så högt oxå så jag hoppade till....

Min alla hjärtans dag blir gårn - musik- snickers- nån sur godis- fanta- cola - ben&jerry <3 haha

det ska väl bli kul !:D

och sen film såklart:)

så ska bara va till gårn till typ kvart i 7 :) <3 måste fixa en sak till bella oxå:)

men nu ska jag dra , måste ju lyssna på musik och lite innan jag drar , annars klarar jag mig inte :)


Av Ida Englund - 14 februari 2012 11:16

Idag är det tisdag.
Längtar tills skolan är slut  Ska ju köpa ben&jerry och sen tänkte jag köpa lite godis och sen göra så att jag kan göra varm choklad med grädde i ! mm.. är så sugen på det haha  och när jag köpt det är jag säkert inte lika sugen längre 
Funderar på att köpa en sak.....
när jag kommer hem till mamma ska jag få en alla hjärtans dag present och en present från mormor och morfar för att jag hade namnsdag det ska bli kul att så vad det var:)
Kommer lägga ut bilder i kväll på lite smått och gott:)
ska även kolla på film ikväll:)
i helgen hoppas jag att sanna kan sova hos mig så ska vi dra och se labyrint lr något på gården (önsta gården)
det ska bli kul:)
men nu ska jag dra bye <3


Av Ida Englund - 14 februari 2012 09:39

Dag 2: något som gör dig lycklig:)

Jag vet faktiskt inte, när en person ler så ler jag oxå och då blir jag glad:)

Jag blev jätte glad när jag och max blev tillsammans och jag blir glad när jag får reda på att vi ska vara :)

Jag blir väl oxå lycklig när andra är snälla mot mig lr nåt:) jag vet verkligen inte vad jag blir super lycklig av , för jag brukar inte vara det :)


Men nu har jag skoltiding lr vad det var :)

men har inge att göra :) 

Lyssnar såklart på musik oxå:)

På¨vägen hem ska jag stanna vid hemköp och köpa någon slags ben&jerry :) vet inte vilken :) Tips?

Men ska dra hejdå<3

 

Av Ida Englund - 14 februari 2012 07:47

Det här skrev en på fb och det är faktiskt ganska sant :) 


Alla hjärtans dag är bara kommersiellt skit..Lite synd att det ska krävas såna dagar för att folk ska kunna visa sin kärlek och uppskattning för varandra.


Jaja men nu måste jag dra ! bloggar senare puss<3

Av Ida Englund - 14 februari 2012 07:29

Är det matte dag idag ? fan i sånnafall , orka räkna matte hela dagen-.-

jaja idag är det alla hjärtans dag blabla ochalla hjärtans dag betyder att man ska visa hur mycket en person verkligen betyder för sig själv :)lr kanske fler personer :) så alla som är kära ihop lr jätte bra vänner lr bra vän med sin familj , VISA hur mycket det betyder:) så blir dom glada:)

men nu måste jag fixa mig, måste ut om 20 min hejdå<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards