idaenglund

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Ida Englund - 15 februari 2012 22:37

Verkar som att jag har väldigt svårt att sova på denna tid på dygnet...

kanske för att andra chattar / messar med mig men det gör ju inget :)

i morgon tror jag att  jag ska va med några , bella snackade om något om det :)

jaja , på måndag ska man antagligen kolla på film med bella och mogge och nån annan :)

Jaja, jag känner att jag är sjukt sugen på tee ! haha men nu ska jag fan försöka sova god natt med er !


Av Ida Englund - 15 februari 2012 22:08

Jag var ju på gårn idag,  snackade med några där och blev ledsen när mogge tog min mobil fast han kollade ingenting som tur var... haha aja , sen blev jag mer ledsen när jag såg bilder på wiktor....

sen skulle jag och bella göra tee , oj vad det gick bra ! mogge kunde inte heller, tillslut fattade jag att man måste sätta på strömen så jävla smart är jag ! och sen spelade jag och mogge kort och jag vann såklart !

Nu har jag duschat och ska sova och i morgon får vi se vad jag hittar på , vi får väl se, bloggar i morgon puss hejdå

  Randombild:) 

Av Ida Englund - 15 februari 2012 16:19

Dricker cola just nu , ska snart dra till gårn , tror jag :) 

vet inte fall jenny vill att jag ska va hemma idag , vi får väl se.

min jacka luktar iallafall jävligt mycket rök !

stod vid brasan idag och värmde mig . frös ju som fan..

Men iallafall jag ska nog dra till gårn , så jag bloggar väl senare puss hejdå<3


Av Ida Englund - 15 februari 2012 14:52

Va bara tvungen haha
'
Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år.
Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha
lampan släckt. Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det var löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga
vana.

Så en natt, när de var mitt i ett vilt, skrikande, romantisk session,
tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en
batterigången stimulator apparat, en vibrator!! Mjuk, underbar och
större än en riktig en.


Hon gick i taket:

"Din impotenta idiot", skrek hon åt honom. "Hur har du kunnat ljuga
för mig under alla dessa år?" "Bäst du förklarar dig själv!"


Mannen tittar henne rakt i ögonen och säger lugnt:

"Jag förklarar leksaken.. du förklarar barnen.."

Av Ida Englund - 15 februari 2012 14:43

haha hittade detta :P


"Varför vill män gifta sig med oskulder?"
"De tål inte kritik."


"Varför är alla blondin skämt så korta?"
"För att män ska förstå dom."


"Hur många män går det åt för att poppa popcorn?"
"Tre stycken, en som håller i grytan och två som lyfter och skakar spisen."


Tre blondiner fick varsin önskning. Den första önskade att hon skulle bli blondare än hon redan var *POFF* så blev hon blondare.
Den andra önskade att hon skulle bli mera blåögd *POFF* så fick ögon som var så blåa som den djupaste, klaraste brunn.
Den tredje önskade att hon skulle bli dummare än hon redan var och *POFF* så blev hon en man!

"Vad heter en av världens tunnaste böcker?"
"Vad män vet om kvinnan."

"Varför blinkar inte kvinnor under förspelet?"
"De hinner inte."


Mannen säger till Gud:
"Gud, varför har du gjort kvinnan så vacker?"
"För att du skulle kunna älska henne", svarar Gud.
"Men Gud, varför gjorde du henne så dum."
"Så att hon skulle kunna älska dig."

Av Ida Englund - 15 februari 2012 13:57

Idag var det faktiskt kul fast det var en utedag.... blev både mulad och släpadoch ner kastad i backen:)

mest mulning var av oliver, niklas och wadman.... fick även snöpå mig när jag satt ner på en bänk , då kommer ian och kastar på mig...

oliver och niklas försökte även åka på skateboard ner för backen (utan hjul såklart)

det var ju lyckat , dom åkte mest utan skateboarden då:)

Gick även och åt kebab pizza !med oliver och niklas, sjukt gott faktiskt , fast jag har tröttnat lite på kebab och pizza  var det jätte gott och är inte lika trött på det längre. och sen drack vi nån cocossaft lr något FY FAN VA ÄCKLIGT! haha , så niklas fick klunka den , usch .


Medans alla andra drack/åt soppa lr något :)

Sen i bussen snackade jag lite med wadman , oliver och niklas och rolf men wadman och rolf tror jag är sämst på matte men jag är "mycket bättre" än dom:D

haha sen fick jag följa med wadman en liten stund för han höll i mig och efter stack jag hem:) så det var faktiskt ganska kul idag :) men frös som fan...

     



men har tråkigt nu:(

Av Ida Englund - 15 februari 2012 07:46

Idag ska man till hallsta med skolan ,på en utedag så det blir nog inge bloggande först vid 3 lr halv lr något sådant :) ska åka pulka haha...

vi får väl se om det blir kul , gillar direkt inte att åka pulka... men jag ska iallafall inte ha med mig , vi får väl se hur det blir :) idag KANSKE jag ska till gårn :) haha höll på att försova mig idag igen-.- puss hejdå<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards