idaenglund

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida Englund - 17 februari 2012 21:19

Har så tråkigt utan fb , men skiter faktiskt i fb för egentligen skulle jag kunna vara utan den.

Men just nu vill jag ha den , så har aktiverat mitt konto igen som ni som är vän med mig, kanske ser:)

det var väl det jag ville säga , puss hejdå<3 ska även ta bort lite "vänner "<3

Av Ida Englund - 17 februari 2012 20:47

Fattar inte att jag sa nej , det brukar jag aldrig göra till ett disco:)

jaja idag gjorde jag det :) Tack iallafall att du ringde och frågade :)

idag har jag även köpt en present till sanna , eftersom hon fyller år nästa vecka :)

Jag hoppas hon blir nöjd :)

Vet ju inte fall hon köpt nåt nytt :)

Ska väl snart kolla på film , och va uppe tills max messar:)

sen ska jag väl sova för jag är väldigt trött:)

Bloggar senare om jag hinner , puss hejdå<3

Av Ida Englund - 17 februari 2012 15:59

Idag var det  helt okej iskolan , på lunch rasten drog jag och adde och åt pizza , på vägen dit ser man 2 st ankor som parar sig , fint haha<3

och sen så fick 2 st personer tårta på pizzerian , va gott!

idrotten var lite jobbig , men ändå inte , men fick ont i bröst korgen:)

snart ska jag till Mamma så jag tror det är dags att packa och fixa rummet , så jag bloggar sen ikväll <3 puss hejdå<3vi får väl se vad jag ska göra idag för jag vet inte vad:)

Av Ida Englund - 17 februari 2012 10:24

Haha dom flesta brukar leka coola , och försöka vara coola framför sina kompisar , jag fattar inte varför man är så?!

jag leker iallafall ingen jag inte är :)

Vi får väl se fall jag klarar att vara ifrån fb i typ 1 vecka :) vi får väl se:)

Lr så ska jag skaffa ny vi får väl se :)

Men ska dra hejdå.


Av Ida Englund - 17 februari 2012 09:27

Snart är det tyska:) sitter på en bänk och lyssnar på musik , och robin vill att jag ska komma till gårn , 

men fan heller :) är hellre med sociala personer i västerås ! 

Hatar tyskan här , för det är så jävla tråkigt-.- det var mycket roligare i apalby :)

Adde trodde vi hade so i morse så han knackade på och gick in  medans jag stod utanför för jag såg att det inte var vår klass .... sen kom han på att vi hade biologi så vi är typ klara nu med det.

ska fråga några fall dom vill vara idag :) 

vi får se hur det blir, men nu ska jag dra hejdå<3

 

Av Ida Englund - 17 februari 2012 08:03

Vaknade typ halv och bestämde mig för att gå till skolan , så ska gå om en minut så detta blir ett snabbt inlägg bara , hoppas alla sovit gott . Det har iallafall jag men jag har ont i huvudet från igår , men det skiter jag i :) nu blir det annorlunda , men ska iallafall dra nu jag bloggar i skolan puss hejdå<3

Av Ida Englund - 16 februari 2012 23:13

Nu är det dags att sova :)blev typ gladast för nån halv timme sen kanske lr 10 min vet inte , hela dagen har jag vart trött så har inte vart så glad , nu ska jag väl fixa mig och sen hoppa ner i sängen och sova , och i morgon är det fredag :) sen blir det helg och då ska jag till dom sociala personerna i västerås :)

Men sov så gott alla , god natt :) jag bloggar i morgon :)

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards