idaenglund

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Ida Englund - 3 februari 2012 20:58

Känner mig fan handikappad , jag tog ju blod prov idag , det gjorde ju fan riktigt ont och pappa bara aa hon ska bara ta ett stick i fingret och det blev jag rädd för , men jag skulle ta det i arm vecket ....

så har ett stort blåmärke där och jag får jätte ont om jag böjer armen för mycket , lite svårt för mig att göra saker för det var höger armen oxå ! :( I need Help !

så ska väl läsa tidningar snart (cosmopolitan)

en väldigt bra tidning , så ska läsa nu (lr kolla mest på bilderna) 

så hejdå<3ha en trevlig fredagskväll men massor av mys !

 


Av Ida Englund - 3 februari 2012 15:17

är hos mamma nu , så tråkigt :) jag åkte typ halv 12 från kolbäck och åt sen på mc donalds med pappa , åt hamburgare( mc feast & co och hot wings och paj :) gott ! :) sen fick jag skäll av läkaren för att jag inte äter på morgonen ... och sen så tog en person BLODPROV på mig , fyfan va ont :( aja det gick bättre än vad det gick förra gången , sen snodde jag ett plåster och har det på mig nu , det är bilar på den :P haha<3 de var barn plåster :)

 

även några vänner som verkar svika mig men det skiter ja i :D <3

nästa vecka ska man vara med någon , orkar inte vara hemma hela tiden :) kollar även på simpson nu ,hej då<3


 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards