idaenglund

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 09:56

Jävla fittlärare man har ! jag får inte ens gå på toa , jag måste hålla mig i en halvtimme till , Kommer få damp på henne snart ! jag tänker fan byta skola , jag orkar inte med såna fitt lärare :D Först fick jag F för jag skrev för lite på svaren men jag hade rätt , sen fanns det inga stolar lr bord så jag och erika fick sitta på golvet och nu får jag inte gå på toa ! Aja Jag har i allafall haft lite roligt idag :) för Oliver , Wadman och niklas kom förbi till vår skola så jag snackade lite med dom och sen Stack dom , för dom skulle till ica och jag skulle till Lektionen. Det var kul att träffa dom ! jag blev fett förvånad för vi hade Tjejgrupp när dom gick förbi :) Jag bara vafan och såg att det var dom ! Så sa jag till sanna men hon såg aldrig dom då . Men sen så Frågade jag dom i tjejgruppen fall vi fick sluta och det fick vi så jag skyndade mig till entren hade oxå fått ett mess av oliver att han var där :) Men det var i allafall kul , Det ska väl bli helt OK att byta skola oxå :) pUSS HEJ ops Caps  

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 07:59

Idag ska jag till skolan bloggar sen hej då :D

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 00:23

Saknar förut , när jag inte behövde skriva nåt för då skrev du alltid till mig, saknar förut när jag inte behövde fråga fall du ville va , saknar förut när du sa typ alltid ja , Saknar förut när du skrev söta saker till mig, Saknar att vi va rätt så ofta , Saknar att vi messade typ hela tiden, Saknar bröllopet när det var så roligt, Saknar wiktor. Och saknar andra saker :'( Vissa saker vill /ville jag inte skulle försvinna , men så är det med livet , folk förändras på sånt . Läser vår kommuntikion lr vad det heter på fb :) Aja jag hoppas vissa saker kommer tillbaks , men ändå så är det bra saker just nu oxå , fler och färre , Bättre och värre. Så är väl livets gång :) Men nu ska jag sova god natt :) Älskar dig iallafall och kommer göra det länge till ! Idag är det 3 Månader :) 

Av Ida Englund - 18 oktober 2011 21:52

Tog texten av Shawen klicka här för att komma till hennes blogg You know you truly love somebody when they hurt you so badly, but all you can think about it is the times when they made you smile.♥

.

Av Ida Englund - 18 oktober 2011 19:50

Fan vad jag har ont i huvudet just nu ! känns som det kommer sprängas ! Aja idag har det varit lungt ska snart dra och duscha sen sova orkar inte va uppe så länge <3 kram

Av Ida Englund - 18 oktober 2011 16:47

Men haha


Av Ida Englund - 18 oktober 2011 11:34

Idag, är jag hemma från skolan , Har mått skit i flera dagar men nu verkar det som att det gör oxå så jag får ont i huvudet och annat för har SKIT ONT i huvudet och Magen. Jag som vill till skolan det är faktiskt roligt , jag skulle kanske vart med max idag men det verkar inte bli nåt , vi får väl se fall det blir nån annan dag..... för saknar han. Idag skulle jag åkt ner på stan med mamma och köpt rosa hårsprej asså till halloween men det blir kanske inte så , eftersom jag har ont i huvudet och magen. Igår mådde jag inte bra och fick inge stöd heller typ av den/dom ja ville , Men de gör ju inget . och sen är det en sak som känns som det inte är verkligt att det inte är så , för vart kan man se att det är så ! det finns inte skrivet nånstans lr något. men aja , jag kommer i allafall klara mig ! som det står på in hedder I gonna Survive Every Time. Kanske är bara ledsen nu men det går ju över , igår orkade jag inte ens vara med någon. så jag satt på  mitt rum typ hela tiden , men åt oxå tårta med familjen igår för niklas fyller år .Och här kommer en bild typ 5 -10 minuter efteer denna bild :)     


Av Ida Englund - 17 oktober 2011 21:49

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards