idaenglund

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Ida Englund - 6 oktober 2011 21:45

Kom nyss hem , har vart vid högskolan med max och matte det va sjukt kul tyckte jag i allafall , Jag o max kollade på när matte försökte få ner äpplen men han fick aldrig ner nån så jag och max började skratta men sen försökte max och då fick han ner :) <3 sen på vägen hem hör jag nån röst i skogen , fett läskigt :O aja jag började gå snabbare och nu ska jag plugga till provet i morgon , önska mig lycka till :) puss och god natt<3   

Av Ida Englund - 6 oktober 2011 18:46

en bild på en i din familj : Har inte de på datan ännu :((

Av Ida Englund - 6 oktober 2011 18:27

Har frågestunden till på måndag så fråga på men här kommer länken till den eftersom den ligger på andra sidan har bloggat lite mycket och fick ju ett gästinlägg av madde , men här kommer länken   http://idaenglund.bloggplatsen.se/2011/10/05/6379241-fragestund/#kommentarer

Paj

Av Ida Englund - 6 oktober 2011 16:12

Just nu är jag hemma vet inte varför jag har paj som rubrik :P ska snart göra något och äta är jätte jätte hungrig fick nåt lever gryta lr nåt i skolan så nu är det mat strejk :) haha har verkligen ingen god mat i skolan men skolan är bra :P Det är jävligt läskigt hemma har nog sagt det 10000 gånger nyss hörde jag nåt :O så sitter i köket och kommer stanna här haha. Senare kanske man ska va med Max Matte och Madde känner mig mobbad för Ma Ma Ma har alla i sitt namn och jag heter ida :/ Aja bara dom inte kommer på det haha :P Köttbulls krig nu :P hej då   

Av Ida Englund - 6 oktober 2011 14:37

shosho, madde gästbloggar :D

vi har musik som ida skrev, just nu är det glee låt.. :D

det går rättså bra för oss, tror vi kommer.. kanske vinna :D

yeeey, fedt med gryyyyymma ;)

nu kommer en fett snygg bild, men sen ska jag fortsätta, puss!

  just nu har vi 9,5 poäng rätt av typ 10 kanske ;) idas knapp dampar :(

hihiihihihihihihihi, moshimoshi ;*

Av Ida Englund - 6 oktober 2011 14:27

 

Av Ida Englund - 6 oktober 2011 14:19

Just nu äre musik och vi ska typ skriva saker på ett papper :/ just nu lyssnar vi på pippi långstrum . och nu nån glee låt :D haha men aja  men nu måste jag dra innan musik läraren , BYE ska snart se på paranormal activity oxå , fattar inte men tänker på flygande grisar just nu :P    

Av Ida Englund - 6 oktober 2011 10:18

Vi tittade nyss på red riding hood en skräck film ! vi fick se den på tyskan men får inte se klart fattar inte varför när vi redan sett den lite , bara för den är barnförbjuden -.- men ska väl se den nån annan gång och måste se på insidius lr vad den heter och sen paranomal activity 3 sen vill jag oxå se Grave Encounters den verkar riktigt läskig men aa , fattar inte varför jag gillar skräck mest :D <3 Några andra bra tips n?. men nu ska jag dra har SO nu !<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards