idaenglund

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Ida Englund - 16 oktober 2011 22:35

Just nu sitter jag i sannas trappa och chillar ! idag har det varit sådär typ hela tiden :( och saknar och kommer sakna många, jag tror jag faktiskt har bestämt mig alla kommer nog bara haha , va osmart och allt men jag har bestämt mig ! jag kanske oxå vill må bra ibland ! I allafall ibland !bara jag mår bra nån gång , aja jag mår i allafall bra av vissa personer, och saknar max :) av han blir jag alltid glad går inte att va ledsen bara när jag verkligen är det, då brukar jag inte va så pratglad :) aja i helgen kanske jag ska på disco igen man får väl se fall nån orkar hänga med , vet inte vad för disco fick reda på att det skulle vara i helgen ( fick reda på det idag ) men det beror på fall jag får för pappa :) jag tror jag ska va hos han i helgen :) aa men kommer sakna andra sen och annat , ska bli roligt och se hur detta ska bli :) lite annorlunda kommer det ju bli , bara 5 st vet vad jag snackar om :) Puss o kram lägger ut  en video sen för fan ! 

Av Ida Englund - 16 oktober 2011 00:27

Fy fan va kul tjejer , det måste göras om ! jag hade skit roligt på discot idag , Längtar tills nästa Mc disco , lr irsta :) men det  va många som puttades på mc i allafall , fick puttas tillbaks fall man ville vara där ju haha :) haha as många dansade bakom sanna och emma men alva fick dansa bakom mig :) Omg emma bara att hon strulade med chris ! ja bara va ! fast hon skämtade ! hahah :) men i alla fall jag kommer lägga ut en video sen ! och jag drack typ 4 coca color , och Dansade typ hela tiden men har inte ont i benet , men filip vverkade bli sjuk lt nåt stackars han :( Det syns inte så mycket på videon men det syns väl lite <3 satt på golvet med emma när detta hände, och sen liksom kommer en kille som springer för bi mig när jag drack cola, asså han ville jävlas . jag bara va fan ! och han började skratta, det var flera som bara tog kort på mig och sanna när typ nån stod bakom sen bytte dom ibland och tog kort (med sina vanliga mobiltelefoner) asså jag bara vafan ? Och liksom i mörkret lr när man tar med blixt får jag röda ögon vet inte varför :( Men aa dom va konstiga , det var en av dom som tog kort som jävlades med mig :S haha men det va roligt men här kommer videon ! hade en kanon kväll men tjejerna, och killarna (filip , erik, jonathan, david )  fast dom dansade inte direkt man fick liksom hjälpa dom ut :) killar asså .... hah men det är jag bra på (asså att få killarna att börja dansa ) HERE COMES THE VIDEO
 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards