idaenglund

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Ida Englund - 27 oktober 2011 21:59

Asså rubriken är av en sak som en kille nyss skrev till mig :P liv han har :) idag hare faktiskt varit kul förutom att inte max kunde va men jag fattar varför :) va med emma först och dansade lite haha, sen va jag med sanna anton och emma men sen skulle anton dra typ efter 5 min . Efter skulle emma dra och va med david efter det var jag och sanna , vi cyklade runt lite , sen tänkte vi åka hem till filip och fråga fall han ville va med , så då plingade vi på och då kom filip noa erik madde och josse dit , så då var vi med dom en snabbis , har nu pratat med mamma och hon ville jag skulle prova på att bo hos pappa en vecka och gå på tunboskolan i en vecka sen skulle jag bestämma mig -.- fast jag redan bestämt mig :P Men nu ska jag sova ! ska ju ha halloween disco i skolan efter lunch :D få se hur läskig man blir då , jag tar bilder sen :)

Av Ida Englund - 27 oktober 2011 18:11

Verkar som att jag får gå hungrig idag oxå :S  dom sa fan att maten skulle va klar halv 6 och klockan är över sex nu och jag måste dra till sanna, herregud ! kan dom inte spara nå mat till mig tills senare ? nej det verkar inte så.

Aja just nu chillar man med sanna uppe på mitt rum:) aja sen ska man dra till sanna för hon ska äta mc och sen ska man dra till ica måste köpa en dricka och sen om jag fortfarande har pengar kvar så ska jag dra till mc och äta nåt där :) så nu måste jag dra hejhej 




Av Ida Englund - 27 oktober 2011 13:27

Kunde inte va med på idrotten fick as ont i huvudet :( Så jag sitter i skolan och körde nåt spel och sen blev det segt så aa jag kunde inte gå från siden fett segt ! fick tvångsavsluta safari :) aja men idag slutar jag 2 typ :) för har inge musik :D aja efter skolan ska jag va med emma, sanna anton och david tror jag :) och just nu sitter jag och lyssnar på en låt som är 75 min :) få se fall max kan va senare oxå jag frågade igår men vi får väl se :) medans är jag i allafall med dom sen får jag väl dra ifrån dom lr något :) (ingen diss) jag har redan frågat fall det skulle göra något men dom sa att det inte gjorde något   Är så jävla sugen på tårta :Psitter och chillar bredvid Walter     

Av Ida Englund - 27 oktober 2011 10:46

SITTER och chillar med madde i SOrummet, FAN OXÅ MIN ROSA MÖSSA ÄR BORTA ! hur fan kan den vara det ? den är väl i apalby nånstans fall nån ser den ! ge  den till mig ! AJA snart ska jag kolla på en video på¨mig och emma :D ahhaaahahahha ! den är inte så barntrevlig, säger många ord vettu :) aja nu ska jag plugga so och det gick inte bra på tyska läxan ! :( fick 3 poäng av 20 :( hade inte pluggat  

Av Ida Englund - 27 oktober 2011 07:52

Just nu har jag jävligt bråttom om det stavas så , så jag måste fixa mig och klä på mig har jag redan gjort, jag försovde mig idag igen :( men jag bloggar sen hej då :)

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards