idaenglund

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Ida Englund - 31 oktober 2011 22:52

Skojar bara med rubrik saken :)

MOBBA inte det bevisar bara att du inte har nåt liv :) medans andra kanske har kul :)


 

Av Ida Englund - 31 oktober 2011 22:33

Idag när jag vaknade typ slappade jag en stund jag hatar att gå upp sent ibland för då blir jag övertrött lr nåt sen :) aja sen när jag blev klar så stack jag och skulle möta noa han kom efter typ 20 min ! stod och frös där :( Stackars mig :( aja sen när han äntligen kom! stack vi till filip och chillade hemm hos han :) vi kollade på nån tråkig film som jag bloggade om tidigare sen efterråt titta vi på paranormal activity 3 faktiskt rätt så bra :) Efter det stack vi till ica (jag köpte en choklad och dricka )

Efter kollade vi på en film hos filip igen som heter black christmas (såg den hos max första gången) aja efter det Stack jag och mötte lilla sanna :) sen stack vi till mig och drog på zumba(tränings sak sök på google) aja men då svimmade vår lärare lr vad man säger (nämner inte vem det var ) Så då stack vi hem och va med alexander och sen kom filip och noa sen stack vi utanför mig då gjorde alex en stygg sak ! aja sen stack dom och just nu chattar jag på facebook jag lägger upp en video sen men kommer få skit för det (mer kittel ) :'(

Av Ida Englund - 31 oktober 2011 12:08

Sitter hemma hos filip :) med noa och såklart honom :) tittade nyss på nån film som inte va så bra men ändå :) haha fick tårar i ögonen fast inte av filmen det brukar jag få på morgonen. Aja snart ska man väl göra något :P  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards