idaenglund

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Ida Englund - 24 oktober 2011 21:19

Idag har jag typ vart med kompisar efter skolan (sanna,madde,erika,erik,anton,filip,noa) Och sen bestämde vi oss för att dra till mc men istället drog vi till Maistro :P Och köpte en familjepizza , vi trodde den skulle kosta 120 så jag fick lägga till lite pengar oxå :P aja jag har i allafall lite pengar kvar, sen får jag ett mess av max att jag skulle komma till högskolan :) så jag stack dit och gick runt lite , först in på badhuset och köpte en klubba sen till en kiosk och köpte cola :) efter det gick jag till högskolan och satt där , sen kom max :D och lite senare kom wadman oxå :P efter jag vart med max så åkte jag ju buss hem (hade tänkt cykla hem från maistro direkt) men jag träffade erik och sen kom sanna och david , Sanna hade davids(lr antons) mask på sig :O haha sen bjöd jag david på en stripstallrik inne på maistro som alla vi delade på men typ jag och david åt mest :) det fanns oxå ett grönt strips :S som just nu ligger säkert i sopptunnan :) bloggar mera i morgon hej då :)   

Av Ida Englund - 24 oktober 2011 12:34

Fy fan va sööt sanna du blev nyss en tomat :D aja i morgon ska man dra till hallsta och ha lite kul med emma , sen på onsdag ska jag till enjoy det är typ tjejkväll där och man får prova på saker gratis ( ska dit med sanna ) och sen på torsdag vet jag inte vad jag ska göra men på fredag kanske jag sanna emma anton david och erik lr så vare filip ska sova hos anton (hans pappa kanske i källaren :O ) om det går för antons pappa såklart , men då ska man ut och skrämma några , ska väl oxå ha lite fest om vi får :P på fredag har man skola oxå men istället för lektioner har men halloween disco här i skolan bara för 7 8 9 haha :P sen på lördag ska det bli lite party party hos emma :D ska oxå sova hos henne då ! SÅ JÄVLA KUL ! på söndag vet jag inte vad jag ska göra , ska väl kanske till kolbäck fall nån kompis vill följa med dig (det är roligt där och väldigt god pizza ) haha och tror det är bestämt nu att jag ska flytta hem till pappa och ska byta skola men vet inte när ännu , Jag kommer skriva om det när jag vet säkert :D haha kastade nyss ett sudd på robin (haha träffade hans röv) så han kastade tillbaks det , sitter faktiskt lång bort från han (lr ligger ) vi har ju en mys hörna här i mässen och sen fotbollsspel tv och cafetteria :D kommer sakna musiken som spelas på lunchen här ibland :P bus lr godis :D     

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards