idaenglund

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Ida Englund - 10 oktober 2011 23:24

Rubriken säger nog allt :D.  Hahah så roligt hade vi i skolan :/ dålig humör

emma sanna erika sanna jag :D haha men ska sova tänkte bara säga det :D gossinatt

Av Ida Englund - 10 oktober 2011 12:50

Nu är videon ute från emmas frågestund  klicka här

fan det är matte :/ ska lyssna på musik och göra mitt bästa bybye. den riktiga verisionen finns på fb :) Men nu ska jag dra !


Av Ida Englund - 10 oktober 2011 11:51

Just nu blev jag klar med att läsa upp frågorna emma fick på sin blogg :) hon kommer lägga ut en video så alla som läser min blogg får gärna kolla :) hon har en väldigt bra blogg :) klicka här för att komma till ström sjöbergs blogg:) 

Jag åt nyss en baugett lr vad det heter , och snart är det lektion , Vet inte vad , vi får väl se haha har inte så mycket koll på sånt men försöker . aja jag bloggar senar puss :-*   




Av Ida Englund - 10 oktober 2011 10:35

HEEEEEEEEEEEEJ det är Emma här.

Just nu har vi rast, sluta nyss no lektionen.

Vi jobbar om typ syror och baser, nått sånt.

Men nu ska jag dra, ska blogga lite på min blogg.


För att komme till min blogg klicka här eller på bilden nedan.


 

Ha det bra så länge.. :D

Av Ida Englund - 10 oktober 2011 10:16

I helgen kommer det bli as kul !! på fredag ska jag sova över hos emma :) och sen på lördagen sover hon över hos mig. blir lite party på lördag oxå ju :)Det är ju mc discot :D men på onsdag åker jag till björneborg med bästa emma och sanna .. Och på torsdagen hämtar emmas mamma oss :) sen ska jag städa hos mormor och morfar och får hoppningsvis lite pengar (skulle behövas) vill ju spara. Ska kanske oxå göra Köttbullar hos mormor :) dom är as goda . snart blire pizza oxå sjukt sugen på det :)Jag hoppas jag och emma går ut på fredag kväll oxå . det är sjukt kul i hallsta i bland i allafall när man inte känner nästan nån (så man kan börja snacka ) men nu ska jag sätta i gång och jobba Hejdå  

Av Ida Englund - 10 oktober 2011 10:00

Håller just nu på med bas och syra :) sitter och väntar på att andra är klara :)

Av Ida Englund - 10 oktober 2011 09:19

Hade inge internet hemma -.- har typ aldrig det, det är så jävla drygt ! när ska dom fixa det egentligen ? aja Idag målade jag mina naglar typ blå jag kan visa en bild här i slutet när jag skrivit klart, Idag ska jag, Emma L , Emma V och Erika och kanske Sanna vara ,vi får väl se vad vi ska göra :) det ska i allafall bli kul men efter jag vart med dom ska jag dra ner på stan med mamma och köra zumba , det va några veckor sen jag gjorde det. Men ett tips Prova Zumba det är as kul , det är som att man dansar. Det skadar ju inte för att prova :) Här kommer färgen på mina naglar i allafall     

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards