idaenglund

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Ida Englund - 26 oktober 2011 21:17

Idag så va man ju i skolan , men kom försent för jag försov mig :/ hehe men aa efter skolan så drog jag och sanna hem till mig :) åt lite och annat :) sen bytte vi om när mamma kom hem och sen drog vi till stan sen när jag sitter i bilen ser jag max när han skejtar , så söt asså :) aja sen gick man på nått pass som hette body pump :) aja det va inte så jobbigt , för er som inte vet var det är så är det att man lyfter tyngder och andra saker, Och nu har jag 4 gratis typ papper så man inte behöver betala , ska nog gå på zumba med sanna på måndag kanske :) aja sen senare var man med robin och sen drog vi till ica och såg linus och gustav där :) sen drog robin hem och vi stack till stora sen började vi snacka med linus och gustav från kanske långt håll (visste inte helt vilka det var) sen så kom dom till oss och vi höll på att snacka , men det gick inte såbra att snacka man visste inte vad man skulle säga så i mellan åt skrattade jag lite för jag hatar pinsam tystnad haha :) aja men nu ska jag sova god natt<3Innan träningen :) haha ni får nog vända på datan :P    

     


Av Ida Englund - 26 oktober 2011 10:27

HAHA RAGNAR :) hoppas du ser detta ragnar Haha här kommer ännu en hehe en annan låt och en annan efter denna 

Av Ida Englund - 26 oktober 2011 10:05

Du kanske blivit facerapad men du kunde väl sparat lite fall du inte blev facerapad ? :(

Av Ida Englund - 26 oktober 2011 09:14

Idag ska ju jag , sanna och mamma till enjoy det är typ en tjejkväll där idag (gratis)  och då ska vi prova på lite saker och göra ett styrke pass i 45 min få se hur det går lr hur sanna ? :P Aja Men jag ska i allafall nu in på svenska lektionen tror jag , och antagligen är man hos pappa på fredag lr hos mamma :) pappa ska ju ringa idag , för helst vill jag bara va hos pappa och "tare lugnt" men vi får väl se , men  jag ska dra nu hej då  

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards