idaenglund

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida Englund - 24 oktober 2011 12:34

Fy fan va sööt sanna du blev nyss en tomat :D aja i morgon ska man dra till hallsta och ha lite kul med emma , sen på onsdag ska jag till enjoy det är typ tjejkväll där och man får prova på saker gratis ( ska dit med sanna ) och sen på torsdag vet jag inte vad jag ska göra men på fredag kanske jag sanna emma anton david och erik lr så vare filip ska sova hos anton (hans pappa kanske i källaren :O ) om det går för antons pappa såklart , men då ska man ut och skrämma några , ska väl oxå ha lite fest om vi får :P på fredag har man skola oxå men istället för lektioner har men halloween disco här i skolan bara för 7 8 9 haha :P sen på lördag ska det bli lite party party hos emma :D ska oxå sova hos henne då ! SÅ JÄVLA KUL ! på söndag vet jag inte vad jag ska göra , ska väl kanske till kolbäck fall nån kompis vill följa med dig (det är roligt där och väldigt god pizza ) haha och tror det är bestämt nu att jag ska flytta hem till pappa och ska byta skola men vet inte när ännu , Jag kommer skriva om det när jag vet säkert :D haha kastade nyss ett sudd på robin (haha träffade hans röv) så han kastade tillbaks det , sitter faktiskt lång bort från han (lr ligger ) vi har ju en mys hörna här i mässen och sen fotbollsspel tv och cafetteria :D kommer sakna musiken som spelas på lunchen här ibland :P bus lr godis :D     

Av Ida Englund - 23 oktober 2011 22:30

Fyfan , jag hade as kul idag i allafall senare mot kvällen. Hos pappa satt jag typ bara framför datan och hade kul med sebbe och Oskar , Dom hade nog oxå kul, Senare mot kvällen var jag med robin och sami sen gick vi hem till sanna för jag var as kiss nödig ! på vägen dit kom anton och david , haha david hade nån läskig mask på sig serri jag blev fett rädd hela tiden :/ sen stack vi till ica och jag köpte snikers och nåt annat :p vi drog sen till stora och där träffar man , madde , isa ,anna och erik och filip :D sen skulle madde hem så vi drog till henne , eller typ till henne :) sen stack vi utan för erika och hon lyssnade på musik vid sin data i köket , sen sätter david på sig sin mask och knackar på fönstret fyfan va rädd hon blev man hörde henne skrika ända ut ! HAHA       www.erikasaravia.devote.se     där har hon skrivit om ddet :D

Av Ida Englund - 23 oktober 2011 14:49

För en liten stund sen skypade jag med sebbe och oskar , dom verkade ha jätte kul. Haha många bilder har i allafall sebbe nu på sin data ! aja jag hade i allafall kul , fick jätte många roliga bilder på dom , här kommer en video dom kollade på 

Av Ida Englund - 23 oktober 2011 12:26

Jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden men ska försöka blogga så mycket som möjligt . Just nu tittar jag på nån video på youtube , asså jag skypar med några och dom kolla på den videon typ när nån tomte lagar mat ahah , på fredag kanske man ska till hallsta men i allafall på lördag ska man dit och ha skit kul med emma , ska kanske titta på paranormal activity 3 där oxå :D jag och emma kommer nog ha skit kul, jag ska ha helt rosa hår undrar hur det blir (sen kanske jag ska ha kattöron ) det beror på fall emma ska ha men jag ska i allafall inte plinga på och bara bus lr godis haha :P Men jag har rätt så roligt nu :P men jag kommer lägga ut as många bilder sen från helgen som kommer , då får ni oxå se fall jag passar i rosa :) puss hej  

Av Ida Englund - 22 oktober 2011 21:26

sitter och skypar med sebbe och oscar här kommer lite videor som dom skickat till mig :P <3 här kommer ännu en 

Av Ida Englund - 22 oktober 2011 13:50

Har nån tänkt på att jag skriver lr säger typ hela tiden vafan ? ahha Men tänkte berätta lite smått om dagen i går, Jag och sanna åkte till kolbäck och var med niklas där :D vi åt pizza (kyckling och beanärsås lr vad det heter) det är skit gott ! vi ville inte gå in på den riktiga pizzerian för där satt nån som jag och sanna inte ville träffa , han som var där va dryg förut ! aja så vi gick till gatuköket men det var ändå gott :P Vi såg han oxå när vi var på väg till tunboskolan för att möta niklas :P såg oxå en skit snygg cykel ! (rosa) Idag skypade jag lite på morgonen men sen Gick jag ut med hunden (alice) och träffade niklas :) vi snackade lite innan han skulle till oliver , just nu vet jag inte vad jag ska göra :) men ja ,  jag lyssnar på musik just nu , fan va ovanligt för mig :D   asså jag bara tog nån jävla gubbe haha utan att titta :P HAHA men  jag bloggar lite senare oxå , Här kommer låten jag lyssnar på just nu!Här kommer oxå ett klipp som sanna lagt ut på sin blogg , hon älskar det klippet tror jag :P

 

Av Ida Englund - 21 oktober 2011 20:45

Just nu sitter jag och skypar och annat har precis lagt ut massor med bilder på dagen idag :) Ska snart dra , Tänkte bara blogga lite snabbt har inte hunnit det idag puss hej <3  

Av Ida Englund - 20 oktober 2011 21:49

När jag har roligt är jag rolig :D det kanske vissa märker . Erika ! Fin text puss ;) god natt hej då hare såbra för jag mår typ as bra just nu :D hej då hej då hejdå

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards