idaenglund

Alla inlägg den 3 oktober 2011

...

Av Ida Englund - 3 oktober 2011 22:42

Seriöst jag saknar dig , du messar mig typ aldrig jag vet varför men ändå. Jag skiner alltid upp när vi är det går inte att va arg jag älskar dig verkligen men saknar dig oxå ! :'(

Av Ida Englund - 3 oktober 2011 20:03

Just nu sitter jag och chillar hos erika va nyss med Alexander och jonathan . innan va jag med madde oxå men hon behövde dra hem och äta. Aja i skolan har det väl vart rätt vanligt , det är faktiskt rätt så tråkigt.  men ändå kul !<3 Men nu ska jag väl va lite social mot erika .. det är tråkigt med osociala personer men det har vart kul idag och annat , hehe här kommer erikas blogg, www.erikasaravia.devote.se  kolla in det är en rolig blogg :D här kommer ett video klipp hAHAmen aja här kommer ett video klipp som är bra :) Nu ska jag dra hej då 

Av Ida Englund - 3 oktober 2011 09:48

Tittade nyss på ett video klipp när en blondin sa hej allihopa hela tiden haha. Idag ska man inte va med Emma l hon skulle plugga men i morgon ska man va med henne i stället . hoppas oxå att max kan va med mig nån gång här i veckan . sjukt längtan till mc discot oxå haha <3 och längtar faktiskt till vår oxå .

Just nu sitter jag och pluggar till NO provet. och lyssnar på musik såklart.

Fattar inte vad det är med musik så man blir så drogad lr vad man ska säga ! haha   Idag ska jag väl titta fall nån kan vara.

Ska nog va med erika fall hon fortfarande vill ! Hon är ju en sån ängel  

Aja nu måste jag dra innan jag får skäll haha puss och kram kommer väl blogga senare oxå.  detta är emma   och detta är jag :D      








Av Ida Englund - 3 oktober 2011 09:24

Jag har insett att min senaste kyss - Är något jag vill ha igen. 
Jag saknar - Max.

Jag pratar - Med emma.
Jag skrattar - åt mina kompisar, haha nej då ja skrattade nyss . 

Jag tycker om - När folk verkligen bryr sig om en och ler för då blir jag glad.
Jag avskyr när folk - Är dryga och är omogna .... 
Mina närmaste vänner är -  helt fantastiska , asså det är typ många.

Min första vän hette - vet inte typ alva lr vilma lr nåt sånt :D
Kärlek är - något som är för det mästa olyckligt men ändå väldigt glatt, kärlek är att man verkligen älskar nån och gör typ nästan vad som helst för den personen och som jag , jag är kär och jag blir knäsvag :)<3
Min favoritfilm är - Red riding hood, och paranomal activity filmerna mm....

När jag borstar tänderna - så går jag runt haha.
När jag lagar mat - Hoppas jag att det snart är klar.
Jag är rädd för - Att bli lämnad ensam. och att nån ska bara komma lr skrämma mig.
Jag önskade - Privat, och för det mästa har jag typ det jag behöver jag kräver inte så mycket.
Den värsta känslan är - Magkänsla.
Den bästa känslan är - När man får sina känslor besvarade.
Jag vill - Ha gott om pengar, så jag kunde köpa mig typ vad som helst.
Jag är bäst på - vet inte . 
Jag är sämst på - Att våga göra vissa saker.
Jag kommer alltid att vara - Beroende av en viss person. 

Det finaste som finns - Är när personen du verkligen gillar visar att den verkligen bryr sig om dig. och skriver gulliga saker. 
I sommar - Hoppas jag att jag får njuta av livet, va med mina vänner. Sola, ännu mer sola och bada. och va med min pojkvän.

Sist jag grät var - några dar sen. 
Jag kan - Inte leva utan mina vänner och facebook. 
Min mobiltelefon är - viktig. 

När jag vaknar på morgonen - Somnar jag om.
Innan jag somnar - Lyssnar jag på musik och tänker på max. och andra saker 
Just nu tänker jag på att - Max och No provet på torsdag !
Bebisar är - Jobbiga och gulliga, men mest jobbiga.  
Det fulaste som finns är - Lögner. 
Jag har aldrig - Hoppat fallskärm.

Idag har jag - Vaknat av att min (låtsas) pappa väckte mig för alarmet på mobilen inte funka !
Jag vill verkligen - Lyckas och att andra ska va snällare.

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards