idaenglund

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Ida Englund - 1 oktober 2011 22:31

idag har man vart med emma l , madde och fanny och erika men senare på kvällen va man bara med emma fanny och erika sjukt kul , det blev lite flumm senare och sen blev det film på gården men emma ville inte se :( i allafall skit kul idag !<3 måste va nån annan gång alla vi 4 haha aja nu ska jag äta lite godis   det va skit läskigt att cykla hem från ormkärr lr vad deet heter men som tur hade man fanny som sällskap och hon ska sova över oxå sjukt kul kommer det nog bli …    men nu måste jag dra ska väl kolla på film lite senare . puss hej då

Av Ida Englund - 1 oktober 2011 11:21

Idag ska man va med Fanny (min låtsas kusin ) och sen kanske Emma ljungren och madde bodén , men först ska jag till stan och möta Fanny och ikväll är det föräldrar fri kväll så ska väl glo på tv:n för ska hyra film och sen köpa lite godis vi får väl se om jag är med nån då , Jag brukar inte orka vara så länge alltid , i allafall inte idag   Aja nu ska jag äta mat och sen titta när bussarna går , jag kommer blogga mera i kväll puss hejdå   


Av Ida Englund - 1 oktober 2011 00:17

Idag är det 1 oktober ! Längtar sjukt mycket till mc discot , bara 15 dagar kvar och under samma vecka så har man ledigt från skolan en dag :D Aja idag va jag med isa sen senare på kvällen ringde jag max och snacka med han och sen ringde jag linus och snackade lite med han , senare tittade jag på American pie lr vad det heter   Just nu sitter jag och tänker på max. Älskar verkligen han   Har ett enormt sug för något men vet inte vad :/ trodde det va choklad så köpte det idag men det va inte det , och då träffade jag jonathan och några fler sen har jag typ bara haft roligt med isa och sen chillat lite hemma och spelat lite spel på facebook   Jag måste nog sova nu så jag orkar upp i morgon , Alltid på vardagarna måste jag skynda mig till skolan för annars kommer jag försent för jag brukar försova mig    men nu måste jag sova ska oxå ställa väckaklockan så jag vaknar till slut puss och kram / ida        

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards