idaenglund

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Ida Englund - 9 oktober 2011 21:14

Kom nyss hem , jag va hos filip med sanna och robin och såklart han och kollade på film (red riding hood) den är faktiskt inte läskig fattar inte varför den är barnförbjuden..... Tror oxå att sanna kom försent hem :) hehe ... men det gjorde nog inget. I morgon ska man va med Emma L , Emma V och Erika och kanske sanna och emma fall dom vill va med :) Men nu ska jag ner  och dricka TEEE :) kom oxå på en skit bra sak :D

Av Ida Englund - 9 oktober 2011 16:53

Ska kanske spreja mitt hår rosa på halloween :) skulle jag passa :) asså sån dära fejksprej . som försvinner efter ett tag :)<3  

Av Ida Englund - 9 oktober 2011 13:55

Ni vet sanna redsäter från big brother 2011 ! hon ska tydligen ha försökt tagit självmord . :O  Detta inlägg komemr oxå från Swaxu Jätte fin blogg , kolla gärna in på hans blogg http://swaxu.bloggplatsen.se/   

Av Ida Englund - 9 oktober 2011 10:13

God morgon, nån annan som är hes och helt rufsig i håret haha , Hoppas alla hare bra.. idag ska jag inte typ göra något men senare vid 7 ska jag nog va med robin fast han kan bara va i en timme men det sk ändå bli kul. Igår var det roligt att se meteoriter . Just nu spelar jag CAFELAND på fb haha ska snart spela nåt annat när maten är klar där :P Ska oxå kanske byta namn till ida englund rimeús tror jag , ska prata med pappa. för jag vill hete både pappas och min mammas efternamn. Men nu ska jag dra jag bloggar senare . kram från ida  ska väl oxå fixa mig :) 

Av Ida Englund - 9 oktober 2011 00:52

En bild på dig och en vän du inte vart med på länge : det är många jag inte vart med på länge men här kommer en i allafall   

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards