idaenglund

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida Englund - 8 oktober 2011 14:40

Nu blire eskilstuna och köpta glass där , jag tror det var dit vi skulle :) kul att äntligen göra något.

Elf

Av Ida Englund - 8 oktober 2011 13:30

Elf nagellacket är jätte bra har typ 8 olika men detta har jag på mina fingrar nu :)  Här kommer oxå ett video inlägg, en låt jag emma L och erika och fanny lyssnade på när vi var på gården , haha men de va skit roligt med er tjejer här är oxå erikas blogg www.erikasaravia.devote.se tror jag men här kommer låten , den är jätte rolig att dansa till    

Av Ida Englund - 8 oktober 2011 10:53

I stället för att snacka skit , så förstå hur taskig du är och väx upp , Idag lr just nu så vaknade jag , och har sjukt ont i huvudet men det går nog över . Ska snart måla naglarna igen ... det är inte bra att ha samma nagellack varje dag .... Om man målar olika varje dag så växer naglarna bättre , ett lite tips ... idag ska jag ha 2 olika nagellack på mig men dom ser typ lika dana ut . Kan ta kort och visa sen. Och nu kom jag på var mina rosa byxor är ! jag sa till emma att ta med dom i förr förra måndag men hon glömde visst :( och har ett lila lr rosa linne där oxå .... Saknar mina byxor jätte mycket . så kan inte ta kort på min bästa Outfit erika. Inte först jag fått mina rosa byxor :D som ni kanske fattar är rosa min favourit färg. Men nu ska jag fixa mig och klä på mig , sitter bara i en lång tröja och trosor haha <3 men bloggar senare hej då    

Av Ida Englund - 7 oktober 2011 23:28

Jag bloggar dag 5 nu annars kommer jag glömma bort det, Dag 5 : en gammal bild på dig själv :  

Av Ida Englund - 7 oktober 2011 23:23

Nu så ska jag dryga med lite nu så, nu så har jag tagit bort 100 vänner prick , vänner som jag inte vill ha , som jag inte känner och sen omogna och taskiga , det är många kvar men nu så räcker det. Men nu så ska jag sova snart. ska väl bara blogga lite till , kolla gärna in min blogg flera gånger per dag , och kommentera gärna  Nu så ska jag äta en godis sen borsta tänderna sen fixa mig och sen hoppa ner i säng och bädda in mig och sova, så nu så ska jag sova god natt alla gulliga små marsvin ( egentligen vad är skillnaden på ett marsvin och hamster , har inte fattat det ännu O.o ) <3

Av Ida Englund - 7 oktober 2011 21:29

För varje dag som går får man reda på hur många  som är omogna lr taskiga :)  just nu snackar jag om några personer säger inte vilka och inte vilket antal :) men jag tycker det är lågt och omoget av dom :) haha fattar inte hur jag kunde va med dom förut jag är i allafall bara glad över att jag inte blev som dom :) för jag snackar inte skit om nån annan i allafall :) i så fall är det nån person jag verkligen ogillar , men dom får ju bete sig precis som dom vill men jag tycker det är lågt :) men aa nu ska jag snacka med pappa hej då :)   

Av Ida Englund - 7 oktober 2011 19:00

Åt nyss klart pappa köpte pizza och annat till oss va inte ens sugen men man ska ju nöja sig med att få mat. Men nu ska jag kolla på bad teacher annars kommer inte bea orka se och det är på hennes data, men Ska väl blogga sen , har oxå en sjukt gullig lillebror :) som åt upp mycket av min mat (tack teddy ) och nu kom han nyss in och sa han hade ont i benet och efter bea hade blåst på hans ben så blev det bra :/ men ska nu dra hej då<3  

Av Ida Englund - 7 oktober 2011 17:22

Kom nyss hem till pappa , har vart på hemköp i kolbäck och köpt godis , och bea köpte chips istället sen när man skulle sätta sig i bilen ser man oliver och tror det var wadman oxå är faktiskt inte helt säker , aja ska väl hämta mitt godis och käka lite och va lite social med min familj för en gångs skulle  hej då :)<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards