idaenglund

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Ida Englund - 29 oktober 2011 17:21

 haha jag och emma skrattar :P

Av Ida Englund - 29 oktober 2011 16:08

 hahahaha FAN VA MOBBAT

Av Ida Englund - 29 oktober 2011 10:24

Haha idag ska ju jag ha rosa hår (fejk) så jag duschade nyss och ska snart göra i ordning mig :) ska väl spela något spel som touchgrind på datan oxå (ett skejting spel) för det va faktiskt rätt så roligt :P Haha idag ska jag dra till emma ju och käka lite mat lr lite det kommer vara förrätt huvudrätt och sen nån annan och sen efterrätt , ska oxå äta maskar där :D (gelémaskar , som smakar cola :P )

Ska väl bli jävligt kul idag men jag måste ha pengr av pappa annars blire lite svårt att komma hem på söndag morgon för jag ska ju sova hos emma sen måste jag komma hem till mamma (tidigt oxå för wilma fyller år) Jag kommer lägga ut många bilder när det gäller om idag :) kommer komma många på mig när jag har rosa hår mm.... fast inte så många senare mot kvällen har ingen blixt på min mobil :( får väl anars ta med datan ut fall jag och emma skulle ut lite senare :) aja nu måste jag fixa mig , bloggar ikväll lr i morgon hejhej  En bild som är lite gammal , det var när alla vi skulle kolla på skräckfilm i skolan och äta godis (på lunchrasten) då var det josse jag erika elin isa johanna madde jag tror det var dom som kollade :P   



Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards