idaenglund

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Ida Englund - 11 oktober 2011 22:18


Shoppade lite idag :) här kommer bilder på vad jag köpt

       Sen köpte jag andra saker oxå , en smoothie , strumpor, hårfärg och annat :) men nu ska jag forsätta skypa med sanna , alexander, jonathan och isa bye

Av Ida Englund - 11 oktober 2011 07:48

God morgon allihoppa , idag försov jag mig igen , men hinner blogga i typ 10 (fast jag vaknade halv och vi börjar 10 över 8 ) jag hatar verkligen att gå upp tidigt -.- längtar tills fredag för då får jag sov morgon och då ska jag sova hos emma om jag fick för mamma, Idag ska jag kunna 1 -1000 på tyska , faktiskt lätt här kommer det ein, zehn, zwanzig, dreissig, vierzig, fünfzig, sechzig , siebzig, achtzig, neunzig, einHundert, EinTuasend . Jag tror Tausend stavas så vi får väl se ! Idag har jag rosa nagellack på mig,  Fast detta nagellack är Depend :) Juste kom nyss på att jag måste äta o.O så jag måste dra, Jag fick ju inge mat igår :/ Hahah men käkade godis och sen chattade jag med sanna fan vilket liv va hade då...... för att gå till sannas blogg klicka här   men nu ska jag dra och käka :) bloggar sen kram 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards