idaenglund

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Ida Englund - 2 oktober 2011 22:25

Asså jag fattar inte , varför kan inte man ha lite tid ? hela tiden kanske jag hör det från dom flesta , tycker det börjar bli drygt nu ? nån annan som tycker det ? Men idag har jag typ inte gjort nåt ja skulle till erikslund shopping center för att shoppa men så blev det ju inte för mamma sa att alla skulle vilja ha då för vi är 5 blondiner i en familj och alla är tjejer haha och en kille :) lite mobbat...... Men jag ska dit sen för ska köpa tröja och byxor till Mc Discot , LÄNGTAR   Fan oxå det börjar bli kallt oxå på kvällarna , fan oxå men aa det börjar väl bli vinter (NEEEJ)  Men I morgon ska man vara med Emma l och Erika och kanske träffa josse och johanna en stund idag vare liksom 5 st som frågade fall jag ville va / komma ut och jag kunde ju inte. Jag tycker det är roligt att vara flera ibland  lr oftast så tycker jag det . aja nu måste jag verkligen sooova annars kommer jag inte upp , måste ju duscha oxå !!! <3 puss hej då  

hej

Av Ida Englund - 2 oktober 2011 11:48

Hejsan, Idag ska man till erikslund med Fanny wilma ,bea och matilda och mamma och niklas ska bli kul , Har vart lite rädd i natt tack vare fanny men det gick över :P aja sen skulle vi se på film men det funkade inte    Kanske för att det va blueray , Men nu ska vi typ titta på nån trailer , Vill se paranomal activity 3 lr vad den heter , den verkar läskigare än 1 och 2 :) men är ju inte 15 så kan inte se den på bio , aja ska väl se den när den kommer ut på skiva. Men nu ska jag dra hej då 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards