idaenglund

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Ida Englund - 28 oktober 2011 20:07

Haha en suverän dag i apalby idag ! först hade man engelska sen svenska sen blev det ju lunchrast :) gjorde inget speciellt då , efter det blev det att sudda ut saker på skåpen ( sånt som andra ritat) efter det bytte man om :) men sen stack man till mässen och dunkade musik och damp dansade lr vad man säger , typ alla dansade dom andra som inte gjorde det är rätt så tråkiga :P men dom bestämmer ju själva vad dom ska göra och så :) lr sp vågade dom inte dansa dom tyckte väl det va pinsamt, det blev jävligt varmt i allafall , hade skinn byxor typ och sen en vit tröja sen hade jag blod (fejk blod) vid ögat kinden och munnen , är fortfarande lite röd där , sen har jag en puss munn på andra kinden , emma hade visst sitt röda läppstift och pussade mig där :P här kommer lite bilder från idag , har oxå ett typ helt nytt rum här hemma hos pappa :D såklart har jag en bredsäng haha så jag får plats , eh det är till kompisar som kanske sover över , har oxå messat lite med max idag det har varit kul :) håller på att lyssnar på musik nu medans alla andra kollar på idol , kommer komma massor av bilder i morgon för då blire kul med emma ! har även rosa hår då :D har oxå tänkt jävligt mycket på Wiktor idag :(  detta har jenny fixat det blev jävligt fint , tycker jag i allafall :)    där ser ni puss munnen jag fick av emma sitter fortfarande kvar :) Tråkig min jag vet haha :P sitter och suger på en jävligt god klubba :D som jag fick av johan Haha bara en driv min jag har :)  Detta är wiktor :) om ni undrar står det min ängel ovänför bilden sen lite smått om han <3    

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards