idaenglund

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Ida Englund - 8 oktober 2011 22:46

Jag såg 14 st meteroiter fan va vackert ! ska väl gå ut prick 23 00 oxå kanske kommer fler då :) men nu ska jag upp och titta på tv , Bloggar i morgon lr senare :)

Av Ida Englund - 8 oktober 2011 21:04

Sitter och skypar med emma ss, håller på att göra olika roliga grimaser , I stället för glass idag blev det godis igen :/ har mycket kvar :) i kväll ska man ut och titta på metoriter lr vad det heter .. Emma syrra är lite knasig oxå ahha just nu sjunger hon emma och ida emma och ida emma och ida haha

  www.madebyss.bloggplatsen.se    Hon passar sjukt mycket i rött hår 

ett litet roligt inlägg oxå  hehe  byebyebye

Av Ida Englund - 8 oktober 2011 14:40

Nu blire eskilstuna och köpta glass där , jag tror det var dit vi skulle :) kul att äntligen göra något.

Elf

Av Ida Englund - 8 oktober 2011 13:30

Elf nagellacket är jätte bra har typ 8 olika men detta har jag på mina fingrar nu :)  Här kommer oxå ett video inlägg, en låt jag emma L och erika och fanny lyssnade på när vi var på gården , haha men de va skit roligt med er tjejer här är oxå erikas blogg www.erikasaravia.devote.se tror jag men här kommer låten , den är jätte rolig att dansa till    

Av Ida Englund - 8 oktober 2011 10:53

I stället för att snacka skit , så förstå hur taskig du är och väx upp , Idag lr just nu så vaknade jag , och har sjukt ont i huvudet men det går nog över . Ska snart måla naglarna igen ... det är inte bra att ha samma nagellack varje dag .... Om man målar olika varje dag så växer naglarna bättre , ett lite tips ... idag ska jag ha 2 olika nagellack på mig men dom ser typ lika dana ut . Kan ta kort och visa sen. Och nu kom jag på var mina rosa byxor är ! jag sa till emma att ta med dom i förr förra måndag men hon glömde visst :( och har ett lila lr rosa linne där oxå .... Saknar mina byxor jätte mycket . så kan inte ta kort på min bästa Outfit erika. Inte först jag fått mina rosa byxor :D som ni kanske fattar är rosa min favourit färg. Men nu ska jag fixa mig och klä på mig , sitter bara i en lång tröja och trosor haha <3 men bloggar senare hej då    

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards