idaenglund

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 22:50

Just nu är det faktiskt bra ! mår inte toppen men mår bättre , ska oxå va med max i morgon , jag tror det fall han kunde , innan jag ska va med honom ska jag och mamma ner på stan och köpa färgsprej asså sånt till håret som håller nån dag , ska ju fan vara  rosa på halloween :D I + Rosa is real love :D ahah  lyssnar just nu på en låt som heter vårkåt isabell faktiskt rätt så bra men ska sova nu God natt allihoppppppa :D <3  

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 17:57

hejhejhej bloggen bror !


Av Ida Englund - 19 oktober 2011 17:53

fan va kul då , aja du får tycka precis som du vill . jag vet inte fall det är sant lr inte men det gjorde faktiskt saken lite bättre. Men jag tycker du får tycka vad som helst ärligt talat bryr jag mig inte , Jag vill inte va vän med nån som ljuger lr talar bakom en rygg , jag ogillar sånt och tänker inte göra det heller . jag blir arg när nån snackar om dig men aa :) vet inte fall jag ska bry mig längre om det lr inte !  jag har inte bestämt mig ännu men jag tror inte det men vi får väl se vad du säger när jag snackar med dig.   

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 12:46

något jag gjorde i måndags med tjejerna ! kommer lägga ut en annan senare oxå :) puss hejdå
 

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 12:38

Just nu sitter jag inne på So:n Är väl typ klar och har bara skrivit i 2 lektioner lr 3 :) men jag skriver om Jordens yta och Oceanerna , det går faktiskt bra, Det ser faktiskt roligt ut när alla i ett klassrum sitter med sina mac book och tittar ner i dom haha , men jag har i allafall roligt. just nu sitter jag och skriver utan att titta :D här kommer det när jag skriver utan att titta :D hej jag heter ida englund och jag är 13 år hur gammal är du ? jävla småungar som går utan flr klassrummet så drygt asså !

Ett stavfel bara :D Så det gick väl bra har redan börjat lära mig skriva utan att titta, aja snart ska jag få reda på hur det gick på provet.

Men ska dra nu hej då :D  


Av Ida Englund - 19 oktober 2011 09:56

Jävla fittlärare man har ! jag får inte ens gå på toa , jag måste hålla mig i en halvtimme till , Kommer få damp på henne snart ! jag tänker fan byta skola , jag orkar inte med såna fitt lärare :D Först fick jag F för jag skrev för lite på svaren men jag hade rätt , sen fanns det inga stolar lr bord så jag och erika fick sitta på golvet och nu får jag inte gå på toa ! Aja Jag har i allafall haft lite roligt idag :) för Oliver , Wadman och niklas kom förbi till vår skola så jag snackade lite med dom och sen Stack dom , för dom skulle till ica och jag skulle till Lektionen. Det var kul att träffa dom ! jag blev fett förvånad för vi hade Tjejgrupp när dom gick förbi :) Jag bara vafan och såg att det var dom ! Så sa jag till sanna men hon såg aldrig dom då . Men sen så Frågade jag dom i tjejgruppen fall vi fick sluta och det fick vi så jag skyndade mig till entren hade oxå fått ett mess av oliver att han var där :) Men det var i allafall kul , Det ska väl bli helt OK att byta skola oxå :) pUSS HEJ ops Caps  

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 07:59

Idag ska jag till skolan bloggar sen hej då :D

Av Ida Englund - 19 oktober 2011 00:23

Saknar förut , när jag inte behövde skriva nåt för då skrev du alltid till mig, saknar förut när jag inte behövde fråga fall du ville va , saknar förut när du sa typ alltid ja , Saknar förut när du skrev söta saker till mig, Saknar att vi va rätt så ofta , Saknar att vi messade typ hela tiden, Saknar bröllopet när det var så roligt, Saknar wiktor. Och saknar andra saker :'( Vissa saker vill /ville jag inte skulle försvinna , men så är det med livet , folk förändras på sånt . Läser vår kommuntikion lr vad det heter på fb :) Aja jag hoppas vissa saker kommer tillbaks , men ändå så är det bra saker just nu oxå , fler och färre , Bättre och värre. Så är väl livets gång :) Men nu ska jag sova god natt :) Älskar dig iallafall och kommer göra det länge till ! Idag är det 3 Månader :) 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards