idaenglund

Alla inlägg under april 2012

Av Ida Englund - 26 april 2012 17:50

Sitter hos mormor och morfar. 

Åka tåg och sen buss 15.

Såg en jag kände eller 2.

Sen fick jag strips och kyckling här och sen en smörgås och sen nu har jag ätit äppel paj.

Gott!

Och snart ska dom väl skjutsa hem mig. och jag är lite arg och det verkar som att jag har fel på benen....

kan inte gå snabbt eller springa för då värker det SJUKT MYCKET!

bloggar sen hejdå<3

 

Av Ida Englund - 26 april 2012 11:24

Suger på engelska och sen får vi typ något test eller något och det fick man inte reda på före ?!

så pluggade bara läxan och den har man nog fullt rätt på.

vi får väl se.

Och nu skulle man typ hämta en bok men jag orkar inte . vi slutar ändå typ om 20min eller något.

Bloggar sen nog. eller ikväll<3

puss hej<3

 

 

Av Ida Englund - 26 april 2012 06:59

Hej! Morgon nu då.En torsdag.Ska försöka komma ihåg idrotts kläderna .Så jag måste väl raska på nu och fixa mig och så för just nu är håret kaos.Kan inte ändra texten som jag brukar-.-För liksom datan laggar.Men Jag bloggar sen iallafall.Kram<3 och kommer berätta lite om kärlek då.

Av Ida Englund - 25 april 2012 22:43

Duschade nyss.

Och äntligen ska jag sova.

gick intew att somna för en stund sen men nu ska jag prova igen!
God natt sov gott hoppas alla hade en bra onsdag<3

 

Av Ida Englund - 25 april 2012 21:40

Fick en kommentar av en tjej som undrade lite om justins kommande besök till sverige!

Antagligen kommer han 1 februari eller mars 2013 vad min kompis sa.

Och min kompis sa även att hon tror biljetterna säljs om nån månad eller något men hon vet inte säkert.

Men i sånna fall säkert på ticnet.se eller nåt annat .

Jag kommer självklart skriva mer när jag vet säkert !

Kommentera om ni undrar över något.  

Av Ida Englund - 25 april 2012 21:18

Chill dag!

Typ skulle till västerås och blev sjukt glad. men det blev inte så.

Stack till adde och käkade där och sen spela något skjut spel :DKUL!


sen blev det vidare till gårn! Satt med adde och spelade ett bil spel det gick värre.

spela biljard och fick höra massvis med roliga bajs och Sex historier från några som satt i soffan.

Sen blev det pizza! Och va med mogge och adde wille och wille och bella.

Det är min dag ;)

Och i morgon blir det västerås! (Bäckby) som adde  säger (bläckby, blackby)

:S

bloggar sen<3  


Av Ida Englund - 25 april 2012 11:58

Har rast nu men snart har vi so.

Fett segt!

Fick nyss en tablett typ...

Undra om dom drogat den...

Bloggar sen hejdå<3


Av Ida Englund - 25 april 2012 07:44

Hej!

Nu ska jag börja raska mig mot skolan så måste stänga av datan.

Men jag bloggar sen hejdå<3

 


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards