idaenglund

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Ida Englund - 15 april 2012 23:08

Sjukt trött men måste göra klart svenskan....

håller på att messa med andy.

om förhållande och sånt.

så han fattar hur tjejer tänker...

haha <3

men förlåt för usel uppdatering!

men jag har haft ont i huvudet och mått dåligt.

Faktiskt är jag rätt så glad!

Jaja , i morgon blir det mer inlägg. om det är något ni vill veta eller vill ha råd eller något är det bara att skriva en kommentar eller skriva till mig på min hotmail.

idaenglund@live.se

     Som ni ser var jag VÄLDIGT nära scen :)  

God natt nU!

Av Ida Englund - 15 april 2012 17:19

Ska snart till pappa igen :(

hatar kolbäck :P

sjukt tråkigt där.

Imorgon är det skola igen oxå tråkigt...

Men just nu packar jag. Jag tror jag kommer få med mig allting :P

Asså det är lite lustigt. förut då var jag jätte positiv och levde livet.

Nu så är jag negativ men försöker tänka positivt , men vilket som så lever jag livet ! :D

Men jag bloggar sen när jag nått fram till pappa.

juste! har även bakat kladdkaka :D nån som vill komma och smaka ? ;)

Av Ida Englund - 15 april 2012 11:06

Hejsan!

Nu ska jag skriva lite om irsta blixten igår.

Men tyvärr så fick jag bara en video av emma igår.

för det var hon som filmade och så.

Så det är ju lite synd .

men den videon jag fick det är iallafall doms nya låt. asså mange makers.

Stod på basen så basen hörs ju mest :P

Kommer kunna lägga ut videor och annat på fredag antagligen.

Man kan ju säga att jag och emma var så nära som man kunde:P

                    det var när de va en kvart kvar... jag bara var tog alla personer vägen ? de är ju en kvart kvar ^^ Ja jag stod bredvid vakten sen... tror jag stod lite framför han :P            Haha min kommentar till hon bakom.... Jag bara ville du va med på kort ?            

Många ego bilder påmig... men min kamera på mobilen är inte så bra när det är mörkt på discon....

Hoppas ni hör något  

Nu kommerlite info.

Jag var först i kön och sen kom jesper och andra av mina kompisar var ju oxå där.

sen börjar andra sätta upp lappar så¨jag kom 4 i kön... fick byta kö-.-

Det första jag och emma v gjorde var att gå på toa , fast hon gick aldrig.

jesper gick på toa i stället... på tjejernas..

Sen dansade vi såklart.

När man tränger sig in och försöker dansa så tafsar såklart 2 st på ens rumpa. 

dom bara säger ett nr... asså dom typ hade en tävling..

Bara så alla vet !:D jag dansade hela tiden med klackskor!
Det gick bra. Sen innan mange makers skulle komma upp till scenen. så trängdes jag och emma v.

Och såklart får jag en spark av en tjej på benet. men riktigt löst faktiskt.

Men de var värt de för vi var bokstavligen längst fram. vid scen kanten.

Josse och sen var de några mer dansade med några från stockholm.

och idag ska josse träffa den snyggingen.

Har typ glömt allt som hände på discot.

men jaja

DETTA FÅR RÄCKA .

Men då fick ni några bilder och info:P

hejdå


CA 3280 UNGDOMAR VAR DÄR.

Av Ida Englund - 15 april 2012 01:48

Hej!

IGår var jag ju på IB.

Jätte kul. Men jag skriver mer när jag vaknar.

Orkar inte nu klockan är ju snart 2...

Såg dom där finskarna tror jag.

Men hann inte säga hej :(

jaja , får väl vänta till nästa år :P haha<3

Som alla säger. att det fanns as många snygga där (killar).

Men tyvärr så märka jag inte av det( inge illa menat)

För jag har bara min kille i tankarna.

Haha jesper var jag ju med där en stund.

Han gick in på tjej toan och kissade ...^^

Jaja men jag berättar mer sen hejdå<3

och GOD NATT<3


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards