idaenglund

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Ida Englund - 13 april 2012 23:07

Hejhej!

Nu är jag nästan fixad och klar.

Nu ska jag bara klä av mig.

Och sätta upp håret i en toffs.

Sen ska jag vakna tidigt och duscha.

Så jag hoppas alla ni sover gott !

Så bloggar jag i morgon<3

Av Ida Englund - 13 april 2012 22:52

Filmen var sådär.

Nu ska jag ner och fixa mig..

Och sen sova. Är svin trött och det är hett här på rummet-.-

Men jag bloggar sen innan jag lägger mig hejdå<3


Av Ida Englund - 13 april 2012 22:07

Ska kolla klart på the task.

Kollade med sanna men hon åkte hem nyss.

Mamma skjutsade henne.

I morgon ska jag vid 2 till erikslund och shoppa sen ska jag bli sminkad av make up store.

Lägger ut bilder sen.

och sen ska jag fixa håret.

Och annat.

Och efter det så blir det att åka buss till bombardier !

Men jag bloggar efter filmen <3

Hejdå<3


Av Ida Englund - 13 april 2012 20:36

hÄR kommer lite mobbade bilder . Vi bjuder !

En vanlig och dom andra typ .... ja det finns inge ord.

         

Bloggar sen hejdå<3

 

Av Ida Englund - 13 april 2012 19:00

Jag är rädd...:(

För en sak robin sa :(

Haha jaja <3

Jag är iallafall med robin och sanna . Och just nu kammar sanna hans hår... Han ser fett snygg ut nu ^^

Vi lyssnar på musik och sanna är lite konstig.

Och nu har jag vax på min kamm:'(

Men snart ska vi kolla på film eller dra till jouren.

Nu fixar robin sitt hår igen.

Men jaja jag bloggar sen hejdå<3

   Peace!

 

Peac! Jag älskar godis // sanna

Tråkig min. 

Av Ida Englund - 13 april 2012 14:05

Är inte med på idrotten.

För är snorig och har ont i halsen och glömde kläderna ;)

Haha<3

Så sitter med Isak och Jocke vid ingången i skolan....

Sen ska jag skynda mig hem och Packa klart allt.

Och sen ska jag va med sanna och robin när jag når fram till Vasteras :D

bloggar sen<3

Sipans låt . Om ni sett big brother vet ni vem de är.

Inte super bra men ändå ;*)<<3

Av Ida Englund - 13 april 2012 08:14

Man får väl hoppas att inget händer idag . 

för det är ju fredag den 13:onde ju.

Men förra fredag den 13:Onde åkte jag flygplan o då hände inget iallafall ^^

Börjar 08 40 och jag kommer inte ihåg vad för något .

Men jag bloggar sen hoppas inge händer er idag ;)

Kram<3

Av Ida Englund - 13 april 2012 06:53

God morgon!

Klockan är 5 i 7.

Och ja är vaken.

ska ta bussen idag tror jag.

orkar inte gå.

Men vi får väl se.

Ska iallafall fixa mig nu och klä på mig , sen sätter jag på musik (har redan på :P)

Och sen ska jag väl äta. vi får se om jag hinner med det :)

Bloggar sen<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards