idaenglund

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Ida Englund - 22 april 2012 22:46

Hejhej! Nu har jag kollat på typ 3 timmars lång film.

Asså det var typ flera avsnitt. För kollade med pappa och jenny.

I morgon är det månad sen är det en typ 5 dagar innan helg och sen maj maj maj !

Vi får se vad jag ska göra på majbrasan.


Antagligen vara med Min pojkvän om han kan och vill eller så ska jag va på gryta och ha lite kul eller utan för SKINNSKATTEBERG.

haha <3

Kul ska det iallafall bli.

Förra året vare typ två majbrasor på samma ställe ^^ eller 3.


Ska nog undvika att paja min mobil den här majbrasan iallafall... Men jag hoppas alla haft det kul i helgen och ska ha kul på majbrasan!

Nu ska jag sova , kram<3

 


Av Ida Englund - 22 april 2012 19:15

Hej hej!

Var och lämnade bea i västerås typ för en halv timme sen.

Men är hemma nu och ska väl snart kolla på film IGEN.

Var länge sen jag kollade haha<3


Massvis av saker man ska göra i sommar verkar det som . Sjukt kul!

Vi får väl se hur sommaren blir.

Fast jag behöver en ny mobil...

Men jag bloggar sen när jag får tillbaks internet på MIN DATA!

puss<3




Av Ida Englund - 22 april 2012 14:18

Hej!

Åt nyss mat och nu är bea ute och shoppar cola till mig ;)

Så sjukt sugen på det. Köpte en igår men ställde ifrån mig den för liksom det var ju mycket folk och man ville ju inte ha cola på sig IGEN!


För i fredags gjorde markus så jag fick cola på mig...-.-

Jaja. Idag så ska jag väl lite snabbt till västerås och sen är det ju fucking måndag i morgon :/


See you later ! <3

Av Ida Englund - 22 april 2012 11:20

Nån som vart med om känslan när det kommer in typ minst 10 små barn typ 6-8år in på ett disco med förstora gina tricot tröjor och börjar dansa^^


haha <3 det hände igår och sen var det 2 småttingar (killar) som bara kom till mig och sen tror jag det var emma l fia linda och erica och liksom bara tja brudar vill ni dansa ....

dom var typ till magen på oss....

Haha den känslan var ju sjukt rolig!

Och sen när det kommer massvis och jag och emma l dansar och sen omringar dom oss och trycker ihop oss mer....

Konstiga typer.

Men bloggar sen för ska nog äta nu . Puss <3

 


Av Ida Englund - 22 april 2012 09:43

Hoppas alla hade kul på discot dom som var där. Jag blev väldigt skummig och david och noa gjorde så jag blev ännu skummigare...-.-


Jag hade sjukt kul igår jag var där med bella, milla och alva men dansade även med emma l fia erica och Linda och även Emma V och Emma P och Jesper och david , erik noa anton b och anton h Var även i närheten och dansade med oss ( mig erica linda emma och fia)


Har iallafall sjukt ont i vaderna men det går väl bort. Jag har inte gått ännu så vi får väl se hur det går...

Discot måste ju göras om! I går somnade jag inte först närmare halv 1 tiden ... så är fortfarande lite trött.


Idag blir det en lugn dag för nu har jag vart på 2 discon i rad! Men jag säger aldrig nej till ett disco .... 

 

Kolla va skummi BARA min hand var :)

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards