idaenglund

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Ida Englund - 12 april 2012 22:46

Haha nejdå<3 bara god natt<3

Haha <3

Men här kommer kvällens låt och sen ska jag sova.

Så sov gott alla och hoppas ni har det bra , Kram!<3


Av Ida Englund - 12 april 2012 22:27

Klar nu!

Har både städat toan och mitt rum.

Och nu har jag ansiktsmask.

Och ska plugga snart när jag tagit bort den. 

Så vi får väl se när jag somnar-.-

Hoppas snart!

Här kommer 2 låtar.

vilken tycker ni är bäst? Jag tycker både är bra.

nr 1 


nr 2 

Tråkigt att va hemma själv :(

Men jag bloggar sen hejdå<3


Av Ida Englund - 12 april 2012 20:48

Ofta inte dom flesta filmer alltid har något med kärlek i sig ?

Som typ en action. En hjälte som blir kär i en flicka han möter på sin väg.

Eller annat.

Och musiken ^^

Om kärlek, fest , SEX , och massor av annat :P

Som tillexempel denna handlar mycke om SEX

Haha jaja<3

Nu har jag kommit hälften med mitt rum!

Nu ska jag packa och sen samla upp alla smycken och papper och skit.

Sen ska jag göra rent hela mitt badrum ^^

Och sätta på mig en ansiktsmask och sen sova!

Men bloggar sen hejdå<3


Av Ida Englund - 12 april 2012 20:09

Lyssnar på justin just nu.

För kollade nyss klart på filmen och nu ska jag nog börja städa.

Och sova före 23 idag igen ! ^^

Det skulle vara bra !

Gjorde en sak som jag ångrar... Det blir nog bra.

I morgon är det fucking fredag! Denna vecka har gått skit snabbt!

Kommer MASSOR av bilder från lördag sen!
Ska träffa massor av personer.

Personer som jag inte träffat på ett år tillexempel!:D Sjukt glad iallafall.

Ingen kan förstöra min helg !

Bara en sak. Men den vet inte många om ;)

Bloggar sen hejdå<3

 

 

Av Ida Englund - 12 april 2012 18:03

Haha , Asså emma har en gullig pojkvän.

Han video blogga nyss på hennes blogg.

Haha<3

Ja hon älskar ju att äta hos honom för kurdisk mat är skit gott :D

Klicka på bilden för att se video inlägget.

 

Helt sjukt att klockan redan är 18 06 :O

Men då ska jag kolla på film nu och sen städa och packa för i morgon blir det VÄSTERÅS!

Bloggar sen<3

Av Ida Englund - 12 april 2012 06:47

Hej! 

Asså jag kan typ inte tro på att jag är vaken:O

Klockan är ju inte ens 7 :O

Haha.

Idag blir det buss till skolan.

Om jag inte väljer att gå.

Här kommer en låt och sen bloggar jag sen <3

Hejdå! ;-*

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards