idaenglund

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Ida Englund - 21 april 2012 23:44

Ni som inte var på discot missade något !

Sjukt kul och träffade många kompisar där.

Fick massvis av skum på mig och vafan varför frågar man vad ett skumdisco är?

Hör man inte på ordet ? ...


Jaja.

Hela mitt hår är förstört så måste DUSCHA!

Dansade med många olika!

David gjorde oxå så jag ramlade....

Men jag skriver mer i morgon för nu ska jag ta det lugnt och njuta av chips /dip/ cola!

Puss hejdå<3

Och ni som inte var där ni missade något :/ Men det kommer ju mer discon! Nu har jag vart på 3 discon på en vecka...

<3


Av Ida Englund - 21 april 2012 18:27

Hej!

Citerade bara en sång som sjungdes nyss ;)

Om jag stava rätt....

HOppas man får träffa massor av Vänner ikväll!
Är iallafall klar och väntar på att kl blir 7!

      


Av Ida Englund - 21 april 2012 16:55

Haha känns som om mina ben kommer gå av...

Och liksom så ska man på skumdisco ikväll oxå...

Liksom åå..

Men vi får väl se om jag kommer kunna gå i morgon ;)

haha jodå<3

Men jag bloggar innan jag drar hejdå<3

HAPPY FACE



Av Ida Englund - 21 april 2012 14:43

Ska antagligen på skumdisco ikväll.

Få se hur det är ;)

Men vet ju inte vad jag ska ha på mig.


Ska prova lite olika och sen får man väl se när man drar dit.

Ni som vill dra dit oxå så är det på bombardier arena i västerås (rocklunda) kl 20-23 och det kostar 20 kr.

Kort disco :(

Men iallafall ;)

Hoppas många kommer puss ;)<3

http://www.malarenergicup.vib.se/


Här kommer en funny bild :P

 

Av Ida Englund - 21 april 2012 11:41

Hej! Och godmorgon. Så här länge har jag sovit !

Asså åå inatt typ drömde jag att jag fick ett sms  och jag bara vakna och tog fram mobilen och kolla sen man bara fuck.

det var bara en dröm:(

Men snart ska jag äta nåt efter jag fixat och klätt på mig. Har väldigt ont i huvudet iallafall.

Men Jag bloggar sen hejdå<3

FÖR ER SOM INTE HAR SETT DEN ÄNNU -.-

Igår så kom den låten och ingen visste vem denna vackra varelse var:(

Av Ida Englund - 21 april 2012 00:19

Hej!

Äntligen hemma.

bloggar lite snabbt innan jag ska sova ;)

 

Dagdrömde även på discot !:(


var ju på "skoldans" och bjurhovdas Dj spela.

Det var typ långtråkigt i början.

sen Typ dansade jag och jennifer. sen när vi hade köpt godis så kastade hon en godis bit på en kille lite längre fram. sen började typ vi diskutera som vanligt och sen börjar han gå mot oss, vi bara shit.

Men då började han fråga adde om det var han ^^



Sen blev det lite mer fart på discot.

sen skulle man gå och vila.

så var man nästan innanför killarnas "toa" och då säger några killar att vi ska gå.... jag bara ? sen fattade jag för dom kom ut med bara kallingar^^

sen gömdes dom kläder...

  

Efter så dansade jag och jennifer och sen börjar hon göra så vi gick närmare ett par killar... så började vi dansa med dom 'PÅ DISTANS' så inte vanligt "dansa"

Haha :D sen kom flera och sen så skulle jag dra ^^

jag var där med marcus och adde och sen med jennifer alexandra milla alva och bella. jag tror det var alla ^^ Men en kompis fick inte komma in-.- det sööög!

Och sen säger en person du var väl på Irsta blixten ? ja andra kanske såg mig för jag var LÄNGST FRAM!

:D

Lite hyper så ska sova. 

HOPPAS NI TOG TID OCH LÄSTE.

Och ni som är intresserade.

DEN 1 JUNI ÄR DET ETT DISCO !GOD NATT<3  


Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards