idaenglund

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Ida Englund - 18 april 2012 21:48

Jag tror chelsea vann mot barca... eftersom det bombas på fb med bra chelsea. och annat.

Haha.

Har nyss duschat. och innan så var jag ute med hunden.

Och nu ska jag sova. sen blir jag väckt av pappa.

Och i morgon blir det nog att bara chilla... igen....

väntar på att nån ska fråga om jag vill va :(

Men i morgon är det väl torsdag ?

Få se om man är med på idrotten , det tror jag.

Tänkte bara säga att näst nästa vecka... blabla vet inte vilken men iallafall då ska ni få göra en sak.

ni som läser min blogg.

pUSS o kram // ida <3

Haha jag skriver alltid // annars om det bara är / så är det inte jag ;)

så ni som känner mig vet^^

 

GOD NATT<3  


Av Ida Englund - 18 april 2012 18:02

Hej!

Håller på att ha sjukt tråkigt så jag spelar spel.

Senare ska man se på film med familjen. förutom teddy.

I morse på en gång när jag kom från dörren var det nån som sa va fina byxor.

haha <3

snällt<3

Har typ inge att skriva om så jag skriver sen <3

Förlåt för att ja bara bloggat typ 2 gånger idag.

har tråkigt och tiden går snabbt.


Av Ida Englund - 18 april 2012 07:32

Hej alla små barn och ungdomar och VUXNA.

Lyssnar på musik just nu.

Är sjukt trött.

så idag blir det att lägga sig tidigare.

Ska inte göra något speciellt idag heller tror jag.

Vi får väl se om nån vill va.

Igår åt jag pizza till lunch med Sofie.

Här kommer bild på våra pizzor. min Favorit^^

Gott ! Pizzorna var billigare. Det är dom tills den 24 april.  

Men jag ska nog ta och äta något innan jag sticker.

Ha det så bra så bloggar jag sen.<3



Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards