idaenglund

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Ida Englund - 11 april 2012 22:37

Hehe :D

Vad tyckte ni om låten ?

Jag tyckte om den iallafall.

Tänkte bara blogga lite snabbt för jag ska sova innan 23 idag för fan!

Massvis av godis kvar :'(

Haha <3 Men jag bloggar i morgon såklart god natt och puss o kram!!!<3

Jasså när man gjorde sånt här test på fb blev de högljud...

Hmm... undra om det stämmer ;)

 

Av Ida Englund - 11 april 2012 22:12

Här kommer kvällens låt.

Kommer lägga ut så i en hel vecka !

Denna är jätte bra.

Vet att de är justin i början.

Men den blir bättre !För er som inte gillar justin.

Kollade iallafall nyss på white chicks , har sett den förut men ändå!

Jag bloggar igen<3 hejdå<3

Av Ida Englund - 11 april 2012 18:20

Hej!

Det är fett sämst med google chrome för mig just nu.

Kan inte gå in på en jävla sida!
Men jag hade visst den gamla och vanliga internet saken.

Så kom äntligen in på fb och svarade på lite saker!

Och nu kan jag blogga oxå.

Här kommer lite lite bilder<3 från några dagar sen och annat.

     


Den här karusellen är typ den roligaste i västerås... 

                    

Gratis ben&jerry mm vad gott !

och nu ska jag äta godis (det som är på sista bilden) och kolla på film.

Så skriver jag senare.

Av Ida Englund - 11 april 2012 11:41

Hej!

Just nu har jag sy slöjd.

Hela den här veckan börjar jag 08 40 bara för att det finns chans att ha frukost här på skolan.

Så jag får sov morgon!

I dag ska jag bara vara hemma och försöka sova mycket.

Nu måste jag dra hejdå<3

Hejdå<3

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards