idaenglund

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Ida Englund - 29 april 2012 22:26

Köpte en sån där maj blomma idag.

för att lilla killen skulle få mer pengar. han råkar se in i min plånbok.

När man kommer ut.

Med  bara fantan.

Han bara KÖPTE DU BARA EN FANTA ? DÅ HADE DU JU KUNNAT KÖPT FLER BLOMMOR.

man bara oj...

Haha , chillar just nu med livet efter lite gråt.

Chattar även med mathias :P

Men ska snart sova ! OCH FÅR inte fram bilderna!

dumma mobil<3

Hejdå<3

OCH GODNATT<3

bloggar i morgon<3

Av Ida Englund - 29 april 2012 21:09

I morgon är det valborg ?

Hoppas alla får det sjukt kul!

Och på fredag ska jag KANSKE till gröna lund ! Jippi! Lmfao kommer ju då :)

Ja Lyssnar på iallafall på musik och ska väl snart sova.

Sjukt arg nu!

Asså verkligen...

Men jaja , hoppas det går över.

vi får väl se....

Jag bloggar innan jag sover , för ska nog kolla på en film oxå för väntar på att en person ska messa.

Har kommit en ny fanta oxå :D

kiwi och jordgubbar , sjukt god :)

 

 

Av Ida Englund - 29 april 2012 19:42

Bilder ikväll!

Hittar inte blablaba sladden... så ska leta och sen lägga ut bilder.

I morgon är det valborg ! Sweet.

Snart ska jag väl duscha och sen raka benen och sen lyssna på musik eller annat.

Är ju själv hemma , sjukt tråk!

Jaja , I morgon blir det inte så mycket bloggande.

Juste skulle ju ringa emma , så bloggar sen hejdå<3

Av Ida Englund - 29 april 2012 11:06

Justin var på tv :D

på tv 4 kl 10 15.

Visste det inte först mormor och morfar messade mig... :P

Gulliga dom är.

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, emma ska väl hem snart och en person svarar inte när jag messar :(

Jaja <3 Bloggar sen<3


Av Ida Englund - 29 april 2012 08:29

Jag tror det är söndag idag.... inte helt säkert.

Idag skulle wiktor fyllt år 2 år!

Och idag är det 1 år för jenny och pappa! Grattis!
Och idag har jag även känt min älskling , oliver och wadman i 1 år :)

Va kul :)

Få se om det blir en kul dag idag då.

Emma sover i allafall nu.

Och jag är trött ! Och i morgon är det valborg ! Va kul!

 

Fakta om mig.

Fråga mig :*

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra
 Blogga mer
 Blogga som nu och lägga ut mycket bilder
 Skriva om aktiviteter man kan göra i sommar.
 Blogga mycket och fler bilder.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

muspekare

Pink Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards